A6 1.8t -99 ö.pohja irti, muovinpalasia löytyi?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pasattdi
-
Viestit: 163
Liittynyt: 26.2.2009 13:56

A6 1.8t -99 ö.pohja irti, muovinpalasia löytyi?

ViestiKirjoittaja pasattdi » 21.7.2015 13:21

Ohjeita löysin että apurunko alas. Onnistuuko pelkästään moottoria nostamalla? Jos niin paljonko tarvitsee tilaa apurungon väliin? T: toinen vaggilainen 4v tauon jälkeen ja uus tulokas heti pukille :D
Viimeksi muokannut pasattdi, 27.7.2015 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

vw man 96
-
Viestit: 70
Liittynyt: 26.9.2014 21:02

ViestiKirjoittaja vw man 96 » 22.7.2015 16:59

ite oon ottanu aina suosiolla apurungon kokonaan irti

pasattdi
-
Viestit: 163
Liittynyt: 26.2.2009 13:56

ViestiKirjoittaja pasattdi » 27.7.2015 20:39

Joo apurunko alas on helpoin tie :D öljysihti ei ollu tukossa mutta mustia ja oranssinvärisiä muovinpalasia öljypohjassa ja sihdin reunoilla?

vw man 96
-
Viestit: 70
Liittynyt: 26.9.2014 21:02

ViestiKirjoittaja vw man 96 » 27.7.2015 20:41

ventiilikoppa auki ja ketjun kiristimen tarkistus, kuulostaa laahaimen paloilta

pasattdi
-
Viestit: 163
Liittynyt: 26.2.2009 13:56

ViestiKirjoittaja pasattdi » 27.7.2015 21:08

Pitää tarkastaa. Nyt kun ö.pohja irti niin ajattelin jos samalla uusis öljypumpun. Ebayssä oli aika edullinen -> http://m.ebay.co.uk/itm/NEW-VOLKSWAGEN- ... 0887829838 42puntaa, onko niin väliä jos ei ole audi/volkkarin leimaa?

vw man 96
-
Viestit: 70
Liittynyt: 26.9.2014 21:02

ViestiKirjoittaja vw man 96 » 27.7.2015 21:16

ainahan se tuo sellaisen hyvän mielen jos siellä se volkkarin merkki komeilee, mutta empä ole kuullut että ebayn öljypumpun takia olisi kone ropannut perus käytössä. Viritetyyn koneeseen tietenkin oem. ite asentanut tuon kyseisen kiristäjän, motonet 500e ja ebay 149e kotiin toimitettuna ja ei valittamista

Teukka
-
Viestit: 589
Liittynyt: 6.10.2003 17:28

ViestiKirjoittaja Teukka » 28.7.2015 7:07

Mustat kuulostaa värinsä puolesta ehkä kiristimen laahaimen paloilta, ei ole kokemusta, mutta oranssit sitten taas öljytikun pään murusilta. Tämä jälkimmäinen kun murenee ajan kanssa ja osa tikun putkirungosta on öljytikun metalliputken yläpäässä sisäpuolella. Suht hankala saada kaikkea pois jos tikun vaihtaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa