Löytyykö sellaista coilover-settiä ykköskoppaiseen joka ei madaltaisi lainkaan? Saisi ennemmin vaikka vähän korottaa :) Auto tuntuu kiikkulaudalta eli iskarit pitäisi vaihtaa.
Vähän tuntuu siltä, että ainoastaan alkuperäisen kaltaisella jousijalalla onnistuu antimadallusmeininki, mutta mahtaisiko joku oikeasti tietää?
Mk1 Caddyyn coiloverit eteen ilman madallusta
Valvoja: ffp jäsenet
Jos ei ole tarvetta madaltaa niin miksi ostaa coilit?
Samalla rahalla saat paremmat jousijalat ilman kiinni ruostuvaa säätöä. Lisäksi ulosjoustovaraa on paljon enemmän kuin tappiin ruuvatulla säädettävällä,niissä kun on lyhyemmät iskarit.
Itsellä on jom:n tolpat ja rengas kaaren tasalla seatissa. Käytännössä tuo on maksimikorkeus noille, ulosjoustovaraa ei jää montaa senttiä.. alempana taas alkaa herkästi raapimaan lokasuojiin raskaammalla kuormalla... enkä itse tykkää että rengas menee lokasuojan sisään (makuasia) :)
Samalla rahalla saat paremmat jousijalat ilman kiinni ruostuvaa säätöä. Lisäksi ulosjoustovaraa on paljon enemmän kuin tappiin ruuvatulla säädettävällä,niissä kun on lyhyemmät iskarit.
Itsellä on jom:n tolpat ja rengas kaaren tasalla seatissa. Käytännössä tuo on maksimikorkeus noille, ulosjoustovaraa ei jää montaa senttiä.. alempana taas alkaa herkästi raapimaan lokasuojiin raskaammalla kuormalla... enkä itse tykkää että rengas menee lokasuojan sisään (makuasia) :)
Eihän niihin coileihin sinänsä mitään syytä oloe kun että ajatus vaan pulpahti päähän kun mietin eri vaihtoehtoja.
Täytynee selvitellä millaisia vaihtoehtoja olisi vietereiksi ja iskareiksi saatavilla. Minä kun olen sitä koulukuntaa että autoissa on iskarit ja jouset sen takia että niillä ei tarvitse varoa joka töyssyä ja kuoppaa :)
Täytynee selvitellä millaisia vaihtoehtoja olisi vietereiksi ja iskareiksi saatavilla. Minä kun olen sitä koulukuntaa että autoissa on iskarit ja jouset sen takia että niillä ei tarvitse varoa joka töyssyä ja kuoppaa :)
Hommaa asialliset vakiotolpat, leikkaa jousilautaset pois ja laita kierrehihat säätölautasineen tilalle. Löytyy ainakin ralliosia myyvistä liikkeistä.
Jousiakin löytyy ihan omien speksien mukaan, vaikka apujousen kanssa.
Caddy on sen verran vanha laite, ettei mitään hyväksyntälappuja pitäisi tarvita. Tai - jos niitä joku kyselee, niin ralliautossa kestävät osat kestävät kyllä siviilissäkin.
Jousiakin löytyy ihan omien speksien mukaan, vaikka apujousen kanssa.
Caddy on sen verran vanha laite, ettei mitään hyväksyntälappuja pitäisi tarvita. Tai - jos niitä joku kyselee, niin ralliautossa kestävät osat kestävät kyllä siviilissäkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”