automaatti passatti alko kiiristelleen pakkasesta.
Valvoja: ffp jäsenet
automaatti passatti alko kiiristelleen pakkasesta.
Nii elikkä, alko tuo automaattilaatikko mullistelleen pakkasten jäljiltä. 1 ja 2 pellaa normaalisti, mutta kolmoselle ko vaihtaa niin alkaa oireilu joka kertaantuu mitä isomman vaihteen loota päättää vaihta. Pykälän vaihettua kerkiää joitaki metrejä rullata niin kierrokset putoaa ihanko vaihtais isomman pykälän. Mutta ko tätä vaihtoa ei tapahu. Sama homma on vitosellaki, kerkiää silläki hetken ajella ennenkö se puottaa kierrokset ja saapi ikäänkuin pitoa se laatikko. Öljyt on etellisen omistajan toimesta vaihettu kesäkuussa ja kuitinmukkaan öljy on oikeanlaista. Mutta onko oikeamäärä ja vaihon jälkeisiä ajokilometrejä en tiä. Että voiko öljynvaihola saaha tämän ongelman korjattua vai pittääkö alkaa suorittaan isompaa remonttia. Autola on tällähetkelä ajettu 313tkm ja se on 02 vuosimallin tiptroniklaatikon omaava volokkari.
https://www.youtube.com/watch?v=P9foaj6Q-gE tuossa olis venttiilikoneiston irrotus, samalla tyypillä näytti olevan myös venttiilikoneiston purkamiseen videoita. Toki ensiksi vaikka vdcs:llä koodien luku, vaikuttais tuo turbiinilukon jumimiselta, mikä sen taas aiheuttaa on toinen juttu. Itse tehtävissä tuo homma, mutta aikaa kannattaa varata koko päivä niin ei tarvitse höntyillä. T:Nelipykäläisen 01N-laatikon venttiilikoneiston muutamaan kertaan irrottanut ja putsannut harrastelija
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa