No niin.
Autona -07 BKD Golf.
Antoi ensin vikakoodeiksi P3102 ja vika paikallistettu kaasuläpän moottoriin.
Kaasuläppä vaihdettu uuteen + F24 sulake kanssa - vikakoodit läpi ja poistoon.
Testiajossa VCDS:llä näyttää liikuttelevan sitä ihan oikein.
Mutta sitten antaa nyt seuraavaa koodia:
P3103 - Intake manifold flap V157 - Malfunction
Koodin kun poistaa niin lähtee. Virrat uudestaan päälle koodi tulee takasin, mutta moottorin vikavalo ei pala.
Nyt on ajatukset vähissä mikä siinä on kun on uusi osa ja pitäisi toimia, mutta antaa kuitenkin vikakoodia.
Onko kellään kokemuksia?
BKD - kaasuläpän kanssa ongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
välissä kävin tuo "open or short to ground" ja siinä vaiheessa vaihdettiin sulake, ku lueskeltiin netistä juttuja.
sitten pukkasi tuon.
ja lopuksi muuten vaihtui sitten tällaiseen jos oikein muistan kun aikamme räpläsimme:
P3102 - no signal
Jostain kuulin, että näissä BKD-koneissa olis jotain vikaa johtosarjoissakin, ainakin Touraneissa ollut johtoa poikki ilmanputsarikotelon alla, joka aiheuttaa juuri tuon koodin.
Mutta silti jännä, sillä testissä saimme ajettua läppää kiinni/auki asentoon. Aivan menee henkipuolen kotkotuksiin, ku koodi vaihtuu tunnin räpläyksen jälkeen
sitten pukkasi tuon.
ja lopuksi muuten vaihtui sitten tällaiseen jos oikein muistan kun aikamme räpläsimme:
P3102 - no signal
Jostain kuulin, että näissä BKD-koneissa olis jotain vikaa johtosarjoissakin, ainakin Touraneissa ollut johtoa poikki ilmanputsarikotelon alla, joka aiheuttaa juuri tuon koodin.
Mutta silti jännä, sillä testissä saimme ajettua läppää kiinni/auki asentoon. Aivan menee henkipuolen kotkotuksiin, ku koodi vaihtuu tunnin räpläyksen jälkeen
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa