Tuollanen peli tuli hommattua, myyjä viasta kertoi mutta sanoi sen esiintyvän harvakseltaan. Eli auto ei aina muutamalla yrityksellä käynnisy. Normaalisti lähtee normaalisti ekalla tottakai.
Ajonesto? Asentotunnistin?
B4 passat 1.8 1996 ei aina käynnisty heti
Valvoja: ffp jäsenet
-98 Skoda 1.8 20V tekee joskus samaa että pyörittää mutta ei starttaa. Ottaa avaimen pois ja pistää uudestaan niin käynnistyy normaalisti. Lähinnä tuntuu oire tulevan jos nopeasti pistää avaimen lukkoon ja starttaa. Vikakoodiksi antaa muuten satunnaisen ajoneston lukuvirheen... eli voiko ajonesto kuitenkin kiukutella myös ilman että lähtee käyntiin ollenkaan tai sytyttää edes avaimen kuvaa mittaristoon?
Puola juuri vaihdettu edellisen omistajan toimesta. Nyt kymmenisen starttia oon suorittanut kun olen autolla ajanut ja vielä ei ole tehnyt sitä joten tarkemmat speksit vielä hämärässä.
Pitää vika vaan hoitaa pois ennenkuin ilmenee kun ajojakin on paljon...
Tuo nopea starttaus voisi olla yksi vika koska itse olen tottunut dieselillä ajamaan niin vieläkin tulee hetki "hehkutettua" bensa-autojakin :D
Pitää vika vaan hoitaa pois ennenkuin ilmenee kun ajojakin on paljon...
Tuo nopea starttaus voisi olla yksi vika koska itse olen tottunut dieselillä ajamaan niin vieläkin tulee hetki "hehkutettua" bensa-autojakin :D
Vikakoodeja ei taida saada millään hyppylangalla?
Lukupuolasta/kelasta vähän lueskelin ja parin satkun osa, hapettumatkin saattaa olla aiheuttajana?
Pitää sille sitten jotain tehdä jos vika siihen kiteytyy, ettei vallan jää tielle.
http://www.ebay.com/itm/Newest-VAG-IMMO-Emulator-VAG-immobiliser-for-VW-Golf-III-Audi-Passat-B4-/161424448481?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item2595a59be1 Saakos tollasella ajoneston veke?
Lukupuolasta/kelasta vähän lueskelin ja parin satkun osa, hapettumatkin saattaa olla aiheuttajana?
Pitää sille sitten jotain tehdä jos vika siihen kiteytyy, ettei vallan jää tielle.
http://www.ebay.com/itm/Newest-VAG-IMMO-Emulator-VAG-immobiliser-for-VW-Golf-III-Audi-Passat-B4-/161424448481?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item2595a59be1 Saakos tollasella ajoneston veke?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”