golf mk2 vm91 kat tyhjäkäynti
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk2 vm91 kat tyhjäkäynti
Ongelmana siis 4 piste ruiskuisen 1.3 l koneen tyhjäkäynti. Talven pakkasten takia piti muuttaa huohotus järjestelmä toimimaan säiliöllä ja tukittiin imupuolen kolo alkuperäiselle huohotukselle. Nyt tyhjäkäynti ei laske. Mistä siis löytyy vika. Olen ettinyt imuvuotoa mutta sitä ei löydy. Ainakaan perinteisin keinoin.
Jetta on vm 9/91 1,8i eli tällä samalla Boschin 1-pisteruiskulla jolla Golfmk3/Vento 1,8i on myös.
Lämpötila anturin vaihdoin ensimmäisenä eikä sillä ollut vaikutusta. ...
Myös venttiilikopan kantee tulevan letku sekä ilmanputsarin vaihdoin.. Ilmanputsari oli musta.
Sopeutus ja noin viikon toimi...
Lambdan vaihdon jälkeen noin 400km ajoa ja nyt kun on talvella liikenteestä poistossa niin käyttelen moottoria ja siirtelen pihassa parinkolmen viikon välein ja toimii edelleen.....muuta ei vaihdettu moottorin puolelle kuin lambda.
Lämpötila anturin vaihdoin ensimmäisenä eikä sillä ollut vaikutusta. ...
Myös venttiilikopan kantee tulevan letku sekä ilmanputsarin vaihdoin.. Ilmanputsari oli musta.
Sopeutus ja noin viikon toimi...
Lambdan vaihdon jälkeen noin 400km ajoa ja nyt kun on talvella liikenteestä poistossa niin käyttelen moottoria ja siirtelen pihassa parinkolmen viikon välein ja toimii edelleen.....muuta ei vaihdettu moottorin puolelle kuin lambda.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa