kakkiksen koneen vaihto suurempaan?
Valvoja: ffp jäsenet
kakkiksen koneen vaihto suurempaan?
Kyselisin semmoista, että mitä kaikkea tarvisi vaihtaa/hankkia jos vaihtaisi ton nykyisen 1.8 automaatti koneen 2.0l tai GTI koneeseen? miten toi sähköpuolen laita menee? eli mikä osa sähköistä menee uusiksi?
Jos vaihdat automaatin pois, niin saman tien 02A tilalle. Laatikko, kytkin, vauhtis, startti, polkimet yms... Ne löytää helpoiten 88-> muumikeula passateista. Ne osat käy bolt-on Golffiin/Jettaan, tulipeltiin joutuu tekee pari reikää et saa nestekytkimen sopimaan.
Koneen vaihdon yhteydessä, voi olla et sähköjä joutuu muokkaa ja myös bensansyöttöpuolta.
Koneen vaihdon yhteydessä, voi olla et sähköjä joutuu muokkaa ja myös bensansyöttöpuolta.
Sähköpuoli riippuu ihan siitä mikä koneversio siellä on ja mikä tulee tilalle (kaasari, 1-piteruisku, monipisteruisku)....
Kun koneen hankkii niin mukana on syytä saada moottorin johtosarja, ohjainyksikkö, polttoainepumppu...
Itse oon aikoinaan vaihtanut 1.8 kaasari -> 1.8 4-pisteruisku eikä siinäkään mitään ihmeitä tullut vastaan sähköissä, ruiskupumpun sähköt joutui tekemään kokonaan...
Olin tosin varautunut sähköihin hankkimalla valmiiksi kaikki tarvittavat sähkökaaviot ;)
(merkkiliike yllätti ja antoi lainaan kirjan jossa oli kaikki kakkisten sähköt, siitä oli mukava kopioida se mitä epäili joskus tarvitsevansa) :D
Kun koneen hankkii niin mukana on syytä saada moottorin johtosarja, ohjainyksikkö, polttoainepumppu...
Itse oon aikoinaan vaihtanut 1.8 kaasari -> 1.8 4-pisteruisku eikä siinäkään mitään ihmeitä tullut vastaan sähköissä, ruiskupumpun sähköt joutui tekemään kokonaan...
Olin tosin varautunut sähköihin hankkimalla valmiiksi kaikki tarvittavat sähkökaaviot ;)
(merkkiliike yllätti ja antoi lainaan kirjan jossa oli kaikki kakkisten sähköt, siitä oli mukava kopioida se mitä epäili joskus tarvitsevansa) :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”