Osaako joku antaa perusohjeet ALH-golfin vakioahtimen säätämiseen? Säätämisellä tarkoitan säätökellon tankoa ja stop-ruuvia.
Vaihdoin autooni uuden alipainekellon, ja koko alipainelinjaston alusta loppuun. Nyt ongelma on, että ahdot piikkaa pyyntiin nähden huomattavan korkealle (1,6bar paikkeille). Sitten ne putoavat nopeasti tosi alas, kunnes alkaa jotenkin säätämään sinne päin. Välillä menee myös limp-modeen varsinkin kärryä vedettäessä. Olen kokeillut pidentää kellon tankoa vaiheittain, eikä muutosta parempaan tapahdu. Mitkä mahtaa olla jäljellä olevat keinot? Ahtimen siivet nimittäin liikkuu todella herkästi ja MrMuscelitkin on tehty.
Voikohan syynä olla uusi kello, joka ei ole alkupeärinen Garret-osa?
VNT-ahtimen säätäminen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa