Nyt joutuu hieman kyselee hieman neuvoja millä suositellaan lähtee hakee tehoja lisää. Olen koittanut tutkia nyt mikä ois paras tapa lähtee hakee noita, kumminkin lastutuksen olen nyt siirtänyt listastassa alaspäin hinta luokkansa takia ja kun se on parempi tehdä sitten kun kaikki palikat oikeestaan paikallaan (ainakin omasta mielestä)
Kytkimenhän nyt ekana joutuu päivittää kun lähtee hakee lisää tehoa, onko suositteluja?
Onko kukaan lähtenyt vaihdattaa VNT ahdinta, ihan normaaliin ahtimeen? onkohan miten iso urakka koska VNT:eehän on jotenkin alipaine/boksi ohjattu, jos tietenkin oon mennyt oikein ymmärtää. Varmaan tuossa menee pakosarjakin uusiks?
Haen sellaista sinne 200hp paremmalle puolelle tai edes siihen lähelle. Eli ei mitään ihan hulluttelu tehoja viellä ainakaan olla hakemassa.
Seat Leon 1.9 TDI (asv 81kw)
Valvoja: ffp jäsenet
Finturbollle viestiä. muokkailevat ainakin Gt1852/6V vakiokoteloihin. jos löydät vähän käytetyn gt1749VB tuurilla, niin semmonen riittänee 180-190hp tehoihin,vanhastahan saa myös rahaa sen toimiessa. Vakio nestepää/välijäähdytin/putkisto riittänee tuonne 200hp tehoihin?
Suutinkärjiksi ehkäpä dss ultime 1/2. EGR tukkoon, ohjelmalla MAF -> Map ohjatuksi. Ainakin omassa alh koneessa viimeisin takavaimennin ahdisti eniten, sen tilalle voi laittaa suoraa putkea jos tuntuu että edelleen ahdistaa. välärin,ahtoputkiston,imusarjan huolellinen pesu, uusi vakio ilmansuodatin paikoilleen. siinäpä tuo resepti pitäis olla. Turha vaihtaa hukkaportillista turboa tilalle, VNT:n idea on se, että toimii niin jouhevasti.
Suutinkärjiksi ehkäpä dss ultime 1/2. EGR tukkoon, ohjelmalla MAF -> Map ohjatuksi. Ainakin omassa alh koneessa viimeisin takavaimennin ahdisti eniten, sen tilalle voi laittaa suoraa putkea jos tuntuu että edelleen ahdistaa. välärin,ahtoputkiston,imusarjan huolellinen pesu, uusi vakio ilmansuodatin paikoilleen. siinäpä tuo resepti pitäis olla. Turha vaihtaa hukkaportillista turboa tilalle, VNT:n idea on se, että toimii niin jouhevasti.
Niin miettinyt vaan kun ois ylimääränen turbokin jo valmiina että oisko mikä homma sitten lähtee sitä sovittaa paikalleen, alussahan tässä viellä ollaan.... Välijäähy tullut sovitettua keulille kumminkin jo isommilla ahtoputkilla. Seuraavaks oiskin sitten tuo putkiston teko kokonaan isommalla putkella,
Omassa turbossa ei oo ollut kyllä vikaa musceli puhdituksen jälkeen, mutta suuriin ahtoihinhan tuolla perusahtimella ei taida päästä.
Omassa turbossa ei oo ollut kyllä vikaa musceli puhdituksen jälkeen, mutta suuriin ahtoihinhan tuolla perusahtimella ei taida päästä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa