mulla oli semmoinen ongelma että epäilen että borassa ei tuo neliveto kytkeydy päälle syystä tai toisesta.. ja asia ilmeni näin että jäin nurmikolle vähän jumiin ja ajattelin että kyllä se siitä lähtee mutta ei.. ja samalla huomasin että takapyörissä ei ole minkäänlaista eloa vaikka kuin yritti vääntää.. eli kysymys olis seuraavan lainen että millä pystyn todentamaan että tuo haldeksi toimii??? mulla on itsellä vika kooden lukia (joku yleismalli) mutta ei antanut mitää koodia mistää.
kiitos jo etukäteen.
bora 4motion.. ongelma. kiire..
Valvoja: ffp jäsenet
vika löytyi.. esipaine moottorista hiilet loppu oli siis öljyt päässy väärää paikkaa.. nyt hiilet vaihdettu mutta mistä löytää ne tiivisteet ja stefan siihen?? ostan heti jos jollain on nurkkiin semmoiset jäännyt saattaisin olla myös kiinnostunut viallisesta moottorista vai olisiko jollain tieto mistä noita tiivisteitä/stefoja voi tilata täällä suomen maalla..?
Täällä jotain aiheesta eli kannattaa lukea jos ei ole jo luettukin:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=24 ... &start=100
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=24 ... &start=100
-
- -
Mallit mukaan ja Tiivistekeskukseen. Ainakin jokaiseen trukkimoottoriin olen tiivisteet tuolta saanut. Muilta paikkakunnilta en tiedä vastaavia liikkeitä mutta eiköhän vähän joka suunnalla ole joku tiivistekauppa.
Kannattaa myös tarkistaa että ankkuri on hyvässä kunnossa. Jos on syvätkin urat ja ankkuri mustunut niin melkein helpommalla pääset vaihtamalla koko moottorin. Monta kertaa käynyt niin että vanhaan moottoriin kun on hiilet vaihtanut, niin ei ole kestänyt kuin sen pyhättömän päivän kun ankkuri on ollut liian huonossa kunnossa tai halkaisija pienentynyt liikaa. Myös kannattaa tarkistaa että lamellit ovat tasaiset ja lamellien välit kunnossa.
Kannattaa myös tarkistaa että ankkuri on hyvässä kunnossa. Jos on syvätkin urat ja ankkuri mustunut niin melkein helpommalla pääset vaihtamalla koko moottorin. Monta kertaa käynyt niin että vanhaan moottoriin kun on hiilet vaihtanut, niin ei ole kestänyt kuin sen pyhättömän päivän kun ankkuri on ollut liian huonossa kunnossa tai halkaisija pienentynyt liikaa. Myös kannattaa tarkistaa että lamellit ovat tasaiset ja lamellien välit kunnossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”