Peltipakosarjaa vailla?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

VWG60
-

Peltipakosarjaa vailla?

ViestiKirjoittaja VWG60 » 28.5.2013 22:39

Taas tälläinen melko alkeellinen kysymys, kun en vaan itse satu/osaa löytämään?
Olen lukenut ja kuullut huhuja, että esim ebaystä löytys Corrado G60:iin Ta-Technixin, tai vastaavaa peltipakosarjaa 60-100euroon? Pitääköhän tuo paikkansa? Itse en todellakaan löytänyt, mut jos joku vois heittää linkin, niin kiitos paljon jo etukäteen! (tai muualtakin kuin ebaystä)
Toinen juttu, että onko "muillllakin" kokemusta noista Motonetin halvoista Auto Gaugen ahtopainemittareista? Meinaan, että tollanen pee tiputti yhtäkkiä "mittarin" mukaan paineet 0,4:ään, kuin aiemmin 0,8baria. Vedoissa en huomaa mitään häikkää ja kaikki liitokset on tarkistettu, eli taitaa tosiaan olla noi halpis mittarit ihan paskoja, vaikka joskus ajattelinkin, että eiköhän noi saman asian aja. Kyllä kai sen nyt vähänkään kuka auton päälle ymmärtää, niin jos paineet ois tippunu puoleen, niin kyllä sen huomais selkeästi ajossa.

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.5.2013 23:08

Eikö niitä nettivaraosassakin ollut.

http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... cmd=VIDESC

Siinä johonkin sarjaan, pahoitteluni linkistä kun puhelimella yritin haravoida.

VWG60
-

ViestiKirjoittaja VWG60 » 28.5.2013 23:20

Joo, on kylläkin jokunen harva, mutta kun auto on lähtöisin Saksasta, niin eikös halvemmat varaosatkin pitäis tulla sieltä. :)
Hei, mut kiitti Sebastian. Siinä on just sellanen minkä tarviin. Minä se vasta onneton "haravoija" olen, kun en löytänyt kuin jotain melkein Suomen hinnoissa pyöriviä, eli kiitti sulle kovasti!

Battery
-

ViestiKirjoittaja Battery » 7.6.2013 16:13

Itse juuri muutama minuutti sitten tilasin tämän -> klick. Saas nähdä minkälainen on, mutta kait se parempi kuin alkuperäinen sieltä täältä halkeillut :)

Mandeprkl
-

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 9.6.2013 22:59

Pitäiskö tuon muka mennä Syncroon tai Rallyeen? Soveltuvuuslistalta löytyy G60 Syncro, mutta olen ymmärtänyt että nelivetoisissa olisi erilainen pakosarja?

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”