G60 viritys
Valvoja: ffp jäsenet
G60 viritys
Eli kyseessä on Corrado G60-ahtimen (paskalla). Siinä on ollut jo kauan aikaa lastu ja pienempi ahdinpyörä, kuten kaikilla. Oon yrittäny keksiä millä lisää viriä moiseen keksintöön. Noo, ehkä RS-lähtö, peltisatsi ja putkisto. Nää jälkimmäiset on ainakin niin kalliita uutena,että teho/hyötysuhde on "mitä on". Mutta entä tämän RS-lähdön? Epäilen suuresti sitäkin, jos kerran vaatii heti supisteletkun alkuperäiseen paineputkeen. Eli mitä olen nähnyt, niin se "paksumpi RS-osa" jää max. n. kymmeneen senttiin yhdistyessä taasen vakioputkeen. Kysymykseni kuuluukin,että onko tuo samanlainen "tehonlisäyksen tunne", kuin kartiosuodatin. Hieman ääntä lisää ja hei me lennetään periaatteella..? Mut kertokaa ihmeessä kokemuksia ja lisää tehoja varsin vaikeasti ja helposti hajoavaan vehkeeseen. Enemmän uskon tuohon peltisatsiin ja esim. Marteliuksen putkistoon, kuin johonkin RS-lähtöön, tai vieläpä isompaan välijäähdytttimeen, jolle en kyllä oo viel keksiny paikkaa, kun on ilmastointi... Ja kaikki edellä mainitut ylim. "viriosatarjoukset" otetaan silti mielellään vastaan. Kiitos!
Tosiaan topicista "g60 ja voimaa tarvittais", löytyis paljon tietoa.. No, tässä on mitä itellä on viriä:
68 ap
Lastu
Vapaavirtaussuodatin
Suora intake-putki ahtimelta suodattimelle
Jyrkempi nokka-akseli
Rallyen lähtö ja cooleri
Isv-modi (ISV:ltä lähtevä letku suoraan ahtoputkeen)
2,5 tuuman putki
Säädettävä bp-säädin
68 ap
Lastu
Vapaavirtaussuodatin
Suora intake-putki ahtimelta suodattimelle
Jyrkempi nokka-akseli
Rallyen lähtö ja cooleri
Isv-modi (ISV:ltä lähtevä letku suoraan ahtoputkeen)
2,5 tuuman putki
Säädettävä bp-säädin
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa