Autoa startatessa jalka jarrulle ja jarruvalot palaa. Käynnistyy mutta rajaa kierrokset rpm 1100.
Jalka edelleen jarrupolkimella ja kun kaasupolkimen päästää ylös ja painaa uudelleen niin ottaa kierroksia???
Perusongelmana tässä 85kw raketissa kaasun vastaamattomuus. Petaalin kun painaa pohjaan niin laiskasti kerää rpm 2000 asti kierrokset. Tästä eteenpäin kyllä kiertää punaiselle asti kuin pitääkin.
Onko nyt niin että jarruvalokytkin aihettaa puutuneiusuuden olemalla osittain sökö?
Vw lainattua tekstiä 1.9TDI PD kuvauksesta koskien juuri jarrukytkintä.
Brake Pedal Sensors
The brake pedal sensors are integrated
into a single module that is mounted on the
brake pedal bracket.
• Brake Light Switch F
• Brake Pedal Switch F47
Signal application
Both switches supply the Diesel Direct
Fuel Injection Engine Control Module J248
with the “brake activated” signal.
The engine speed is regulated when the
brake is activated for safety reasons,
since the Throttle Position Sensor G79
could be defective.
Effects of signal failure
If one of the two switches fails, Diesel
Direct Fuel Injection Engine Control Module
J248 reduces the fuel quantity.
Engine performance drops.
Vw Golf IV 1.9 PD jarruvalokytkin vika ja puutuneisuus
Valvoja: ffp jäsenet
Vw Golf IV 1.9 PD jarruvalokytkin vika ja puutuneisuus
Viimeksi muokannut gryger, 10.12.2012 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jalka edelleen jarrupolkimella ja kun kaasupolkimen päästää ylös ja painaa uudelleen niin ottaa kierroksia?
Tämä on normaalia
Onko nyt niin että jarruvalokytkin aihettaa puutuneiusuuden olemalla osittain sökö?
Effects of signal failure
If one of the two switches fails, Diesel
Direct Fuel Injection Engine Control Module
J248 reduces the fuel quantity.
Engine performance drops.
Niin minäkin tuon selostuksen ymmärrän...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
uudet alkuperäisosat;
Map,Maf,N75,kaikki alipaineletkut ja takaisku alipainelinjaan.
Polttoaineanturi,jäähdytysnesteen anturi.
Tandempumppu tuliterä ja väliputki tehostajalle
Jakopää juuri tehty
Tuliterä AR-10+cooleri
Nokka ja nostajat ajettu muutaman tuhannen
Hehkut juuri uusittu
Suuttimet avf motin käyttärit ja ovat isoin kysymysmerkki koska vain kuparitivisteet vaihdettu asennuksen yhteydessä, vanhat 0-kumirenkaat oli jätetty koska olivat näyttäneet hyviltä.
säädetty 180asteeseen.Korjausarvot hyvinkin kärtalla max arvoihin nähden.
Suuttimien johtosarja vielä hyllyssä odottamassa vaihtoa
Jako merkeissä mutta tiedä sitten pitäisikö nokan säätöön puuttua? Tästä puuttuu se dieselin terävyys ja petaalin kun lyö lattiaan niin kerää todella hitaasti kierrokset rpm2000 asti josta eteenpäin kyllä vetää.
Suuttimiin vaihdan tiivisteet ja nuo natsat päihin ja jatkan sitten ihmettelyä jotta pääsisi joskun säätöönkin tällä rysällä ;)))
Map,Maf,N75,kaikki alipaineletkut ja takaisku alipainelinjaan.
Polttoaineanturi,jäähdytysnesteen anturi.
Tandempumppu tuliterä ja väliputki tehostajalle
Jakopää juuri tehty
Tuliterä AR-10+cooleri
Nokka ja nostajat ajettu muutaman tuhannen
Hehkut juuri uusittu
Suuttimet avf motin käyttärit ja ovat isoin kysymysmerkki koska vain kuparitivisteet vaihdettu asennuksen yhteydessä, vanhat 0-kumirenkaat oli jätetty koska olivat näyttäneet hyviltä.
säädetty 180asteeseen.Korjausarvot hyvinkin kärtalla max arvoihin nähden.
Suuttimien johtosarja vielä hyllyssä odottamassa vaihtoa
Jako merkeissä mutta tiedä sitten pitäisikö nokan säätöön puuttua? Tästä puuttuu se dieselin terävyys ja petaalin kun lyö lattiaan niin kerää todella hitaasti kierrokset rpm2000 asti josta eteenpäin kyllä vetää.
Suuttimiin vaihdan tiivisteet ja nuo natsat päihin ja jatkan sitten ihmettelyä jotta pääsisi joskun säätöönkin tällä rysällä ;)))
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa