Hei
En löytänyt mitään aihetta haulla joten kysyn nyt suoraan.
Onko kellään kokemuksia 4300 xenoneista IV Golffissa? Mulla on ollut 6000 kelvinin xenonit ennen mutta ne näyttää niin siniseltä.
Jos joku on laittanut tommoset autoon niin voisiko joku ystävällisesti lähettää kuvan miltä se näyttää?
Kiitos ja terveisin,
Pärre
GOLF IV ja 4300 kelvin Xenonit
Valvoja: ffp jäsenet
On täysin polttimovalmistajasta ja ballastin tehosta kiinni mikä värilämpötila toteutuu. Toisen polttimovalmistajan 5000K saattaa olla sinertävämpi kuin toisen 8000K. Huomaathan että paketissa lukeva pakkaaja ei ole polttimovalmistaja, eikä paketissa ilmoitetut tehot ole mitenkään verrannolliset todelliseen valotehoon.
Kuitenkin, suosittelen pääasiassa 5000K -polttimoa, ja mk4:n umpioon H7R-mallisena. Huomaathan että H7R:ää on saatavilla vasemman ja oikean puolen liikenteeseen, ja harmillisen paljon niitä on ollut keskieuroopan ja suomen markkinoilla juurikin vääränpuoliseen liikenteeseen tarkoitettua tarjolla jolloin R-ominaisuus ei toimi oikein. R-polttimo vähentää hajavalon määrää heijastinumpiossa.
Kuitenkin, suosittelen pääasiassa 5000K -polttimoa, ja mk4:n umpioon H7R-mallisena. Huomaathan että H7R:ää on saatavilla vasemman ja oikean puolen liikenteeseen, ja harmillisen paljon niitä on ollut keskieuroopan ja suomen markkinoilla juurikin vääränpuoliseen liikenteeseen tarkoitettua tarjolla jolloin R-ominaisuus ei toimi oikein. R-polttimo vähentää hajavalon määrää heijastinumpiossa.
Mulla on omassa golfissa alkuperäiset xenonit osramin 4300K-polttimoilla. Valoteho on yllättävän huono. Vastakin veljeni mainitsi kyydissä istuessaan omassa micrassaan (-12) olevien H4 valaisevan paremmin samalla värilämmöllä (jotku himokalliit philipsit vissiin).
Enkä kyllä ihan oikeasti voi suoraan alkaa tyrmäämänkään tuota väitettä,,, valitettavasti =(
Enkä kyllä ihan oikeasti voi suoraan alkaa tyrmäämänkään tuota väitettä,,, valitettavasti =(
Kyllähän ne umpiot ajan myötä himmenee merkittävästikin. Juuri tuossa valotehomittarilla vertasin BMW E46:n kulunutta ja uutta umpiota keskenään, ja uusi umpio antoi luxeja saman matkan päähän lähes kolmasosan enemmän kuin vanha, vaikka vanhankin polykarbonaatti oli vesihiottu ja myllytetty. Heijastinpinta ja linssin pinta kerää kaikenlaista kökköä ja menettää sitä kautta valaisutehoaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa