Apua kaivataan Belgian tuonti Passatin rekisteröintiin.

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Tamme
-

Apua kaivataan Belgian tuonti Passatin rekisteröintiin.

ViestiKirjoittaja Tamme » 17.8.2012 22:17

Tossa tuli haettua tuollainen 06 Volkkarin Pasanen, mutta itse ongelma on tällainen:

Autosta on hukkunut rekisteröintitodistus minulta- ainoa vaihtoehto on että ole heittänyt roskiin sillä sitä etsitty 3 kk. Ja kyllä oli se minulla sillä ajan nytkin siirtokilvillä joita ei ilman aitoa rekisteräintitodistusta saa.

RETU-kyselyyn ei ole vastausta tullut, vaikka niitä on 4 kpl laitettu menemään. Belgiasta ei saada rekisteriviranomaiselta mitään yhteydenottoa takaisin.

Nyt kaipaisin apua jos joku osaa auttaa mitä tulisi tehdä. Yksi keino on ottaa lennot Brysseliin ja käydä hakemassa laput sieltä itse, mutta en haluaisi sinne vain lapun takia lähtee ja maksaa siitä.

Jos joku vaikka asuisi Belgiassa niin apu olisi enemmän kuin arvostettu, joka tapauksessa kaikki apu on. Myös korvausta vaivasta olen valmis maksamaan sille joka ratkaisun ongelmaani saa. Ongelmaa on koitettu ratkaista noin 3kk ja loppukuusta meneekin siirtokilvet vanhaksi ja verot ja muut on maksettu, joten en tiedä antavatko uusia ku verot maksettu?

Kaimann
-

ViestiKirjoittaja Kaimann » 18.8.2012 17:47

miten toimis Belcar tai EVALUX?

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”