Sanokaahan miten saa VCDS:llä ilmastoinnilta täydet tehot irti vai saako?
Elikkä sieltä kun katsoo ilmastoinnintilaa VCDS:ltä (osaa paremmin selittää) niin siellä ilmastointi on LOW-tehoilla vaikka Lämmöt LO ja lumihiutale näytössä tottakai ja puhalluksia ja autokin käynnissä.. :D Eli kompura käy ajoittan päällä vain kun haluaisin sen käyvän kokoajan enkä missään ECO-asennossa jotta saan oikeasti kylmää.
Ilmastointi huollettu hiljattain..
-96 1.8T Audin automaatti-ilmastointi LOW-tehoilla..
Valvoja: ffp jäsenet
Sitten joko Jääsalontie Bosch merkkikorjaamo tekee Scaisse työtä tai mulla vuotaa järjestelmä.. Tosin kylmää tulee mut vähän laiskasti. Mitähän tuo järjestemä tuumais kun mulla aina kun kompura lähtis päälle niin ja se rele naksahtaa niin kytkis sen niin että se on kokoajan päällä? Eli tavallaan manuaali..
Pitää yrittää VCDS tonkia lisää ku o aikaa ja reilusti..
Pitää yrittää VCDS tonkia lisää ku o aikaa ja reilusti..
Ensin kannattaa katsoa mittareilla paineet ilmastointi päällä. Jos paineet on hyvät, niin kannattaa mitata höyrystimen lämpötila ( +4-6 celsius astetta ).
Ei manuaali ilmastointikaan ole aina päällä, riippuu lämpötiloista/ paineista.
Eka kömmähdys ilmastointien virittäjillä on umpeen jäätyvä höyrystinkenno = ei yhtään ilmaa ohjaamoon.
Ei manuaali ilmastointikaan ole aina päällä, riippuu lämpötiloista/ paineista.
Eka kömmähdys ilmastointien virittäjillä on umpeen jäätyvä höyrystinkenno = ei yhtään ilmaa ohjaamoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa