
Samalla tuli tutustuttua äänentoiston ihmeelliseen maailmaan ja viritettyä siisti jytkyboksi liinalla takaluukkuun ( =D )
Loppu talvesta 2008 hankin tsw:n 19" nogarot muistaakseni,mutta ne eivät ikinä alle ehtineet,kun kaveri kauppasi minulle Artec turbo p vanteitaan (8,5&10 18") kaupat lukkoon ja kesää odottamaan (siitäkin yksi räpsy)

Näin mentiinkin vuoteen 2009 jolloin auton väri ei enää miellyttänyt ja jotakin uutta oli saatava,siihen löytyi apu automaalamosta ja uusi väri suihkittiin pintaan

Samalla tuli myös tehtyä takaluukun asennukset jollain muulla tapaa kuin kuormaliinalla kiinnittämällä: http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/luukku.jpg
2009 syksyllä meni vielä mömmöt sekaisin ja samalla tuli asennettua cooleri keulalle,sekä hieno kiinan pakosarja,joka halkesi melkein heti.
09-10 talvella lähtikin kai sitten homma lapasesta
Moottoripuoleen lähdettiin myös kokeilemaan jotain erillaista (joskaan ei niin huipputehoista) ja sinne asennettiin 2xKKK03 ahdinta, siitäkin setupista löytyy vielä kuvasia :
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/konehuone.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/28032010071.jpg
Näillä eväillä pärjäiltiin hienosti taas syksyyn 2010
Värin vaihto oli taas edessä ja sitä ennen piti takakaaria levittää,koska vanteisiin olin tilannut leveämmät kehät. näin ollen etuvanteiksi tuli 10" ja taakse 11,5". Kimi tuli peltilevyn kanssa ja taiteili taakse uudet kaaret. Samalla olin itse asennellut autoon ilmajousituksen

Moottorinn asennettiin vielä eaton m45 sekasotkua lisäämään,sekä uusi imusarja
http://puerco.kuvat.fi/kuvat/Autoja+ja+moottorivekottimia./Kuvatut_kulkineet/Passat_lowrider_Mika/Photoshoot-2011-elokuu/IMG_1911.jpg
2011-2012 talvella tehtiin se,mikä olisi jo edellisenä talvena pitänyt tehdä,eli soitto kimille etukaarista.no siellä sitten tapahtuikin aika paljon muutakin

eli etukaaret,kaappariovet,helmojen muuttaminen peltisiksi,etulippa ja takalippa,myös vanteet vaihtuivat kokoon 11&11,5 x18
Myös takaluukku on nyt tehty neljännen kerran uusiksi
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/DSC_0162.jpg
Moottoripuolella kokivat kaikki muutoksen kun 2011 syksyllä laturinhihna meni poikki ja suoraan jakoremmin väliin,täysi tuhohan siitä tuli. Nykyinen setuppi sisältää: custom imusarjan,ev 14 750 suuttimet,turbonetics gtk450 ahtimen,aeb kannen,uusi pakosarja,3" putkisto, eagle veivit ja wiseco männät,bosch 044 bensapumppu + tietysti alakertaan uudet laakerit jne..
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/20120527_191742.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/20120505_192411.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/siirto5.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a199/lahtis/20120311_155752.jpg
Olkoot nyt hyvä näin. Jos tulee kysymyksiä jostain aiheesta,minulla voi tuurilla olla lisää kuvia kyseisestä jutusta..