Haulla en oikein löytänyt tarinoita viasta joka ilmenee. kylläkin vikakoodeilla haku löysi tarinoita :D. Mutta kuitenkin vikakoodeiksi antaa:
1165 (p048d) trottle value control part -j338, control difference (sporadic fault)
17978 (p1570) engine control module disabled (sporadic fault)
Ahtaa päivästä riippuen 0,7-1,2 ja kuitenki kilon ahdoilla ei tunnu olevan vetoa sitten edes sitä mitä vakiona ja havaittavissa ajoittain nykimistä mutta ei kuitenkaan mitään suurta. tyhjäkäynti ok ei jättele kierroksia. vakio ahdin korvattu k04 ja downpipe ja putkisto tehty uusiks samalla ja sitten bsr:n suodatin vakio kotelossa. baypassina on alkuperäisen korvaava alumiininen. +ohjelma muutos.Onko kaasuläppäkotelon sopeuttaminen käytännössä se että sinne ajetaan rajaarvot uusiksi? uskoisin että tästä vikaa etsitty jo saksassa kun kaasuläpän muovipäädyn kahdesta ruuvista kannat sileinä sekä moottorin häiriö valo sörkitty pois pelistä.
Jo tehtyä on tulpat kaikki huohotus alipaine letkut putket tutkittu rikkinäiset vaihdettu. kaasuläppää putsattu ja sen liittimet tarkastettu. ja vikaa ei oikein vaan löydy ja kun ei viitsis alkaa arvailemalla osia ostamaan. mutta kai se kohta on pakko jatkaa uudella kaasuläppäkotelolla?
Vw golf IV 1.8t AGU
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa