Suunnitelmissa harrastetiloja Oulun seudulle

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

vk
-

Suunnitelmissa harrastetiloja Oulun seudulle

ViestiKirjoittaja vk » 17.5.2012 22:58

Olen tässä aloittelemassa vuoden parin sisällä pientä suurta talliprojektia tänne Oulunsaloon eli 14 km keskustasta. Firma tarvitsee autoille tallit ja nyt on omistuksessa kodin paikka ja maapläntti jossa on tilaa rakentaa ainakin 400m2 talli. Rakennusoikeutta taitaa olla vielä jäljellä isompaankin ja muutenkin paikka on rakennuslupien kannalta helpohko.
Talli kuitenkin maksaa aika lailla ja juoksevia kulujakin syntyy. Olen tässä miettinyt millä sivutoiminnalla kattaisi osan kuluista joita hallissa syntyy. Itse tarvitsen hallia lähinnä autojen yösäilytykseen, pesuun ja pieniin huoltoihin. Eli kapasiteettiä olisi suunnitellussa 1+1+1 hallissa vielä jäljellä. (nosturipaikka, normipaikka, pesupaikka)

Tämä ei ole nyt mitenkään sitova kysely eikä lupaus tulevasta hallista. Lähinnä kyselen porukan tuntoja miten tällaiseen suhtaudutaan ja saisiko harrastajista talliin kivan kumppanin joka kattaisi osan kiinteistä kustannuksista? Onko paikka liian kaukana? Minkälainen on sopiva vuokrataso? Mitä sen täytyy pitää sisällään? Mitä palveluita pitää olla? Onko talleilla ollut minkälaisia järjestysongelmia? Säilyykö tavarat vai onko vuokralaisista enemmän haittaa kuin hyötyä? Löytyykö yrittäjiä joilla olisi tarvetta lämpimälle hallille päivisin?

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”