Päätin laittaa projektin tästä tänne sivustolle.
Eli auto tuli perheeseemme kauan sitten, porukoiden käyttöön. Tämän jälkeen auto seisoi hetken ennen kun päätyi isoveljeni käyttöön. Veljeni käytti jonkin aikaa autoa, kunnes tulin itse ajokortti ikään ja auto päätyi minun käyttöön, kun veljeni ei enää sitä tarvinnut. Nyt auto on ollut seisonnassa pihalla, koska omistan toisen auton, mutta olen innostunut nyt laittamaan tämän vanhan patriarkan kuntoon ja mahdollisesti ajella kesäisin.
Autohan on vuoden 1991 "muumikeula" Passat 35i, jossa on 2 litrainen bensakone ja manuaalivaihteisto. Auton kunto ei ole kovin kummoinen, koska se on pihalla seissyt ulkona ja sille on muutama pieni kolhaisu tapahtunut. Moottori on kuitenkin toiminut loistavasti ja siksi ei oikein raaski heittää autoa tuosta vaan paaliin. Koneella on ajettu reilut 250 tuhatta, ei mikään täysin loppuunajettu peli ole kyseessä. Auto on erittäin hyvä ajaa myös.
Tässä vähän kuvaa missä tilanteessa ollaan tällä hetkellä:

Paljon löytyy hiottavaa, vähän hitsattavaa ja muuta. Alustan sain tänään loppuun vaihdettua, tilasin uuden koska vanhat iskarit/jouset olivat aivan loppu. Vielä etupään coilit jumittaa jotenkin, mutta eiköhän seki selviä. Tosiaan korkeussäädöt on vielä aivan päin honkia, tarkoitus tällä viikolla säätää. Alustana nyt TA Technix coiloverit.
Tällä hetkellä korjattavaa mm:
-Korkeussäädöt
-Pakoputki(osittain)
-Pelkääjän ovi sekä vasemman takaoven kahva.
-Konepelti sekä takapää.
-Uutta maskia/puskuria ehkä.
-Maalaus, joka on tarkoitus suorittaa opiskelijatyönä.
Risuja ja ruusuja saa antaa, sekä neuvoja otan mielelläni vastaan.