Tandempumpun paineen mittaus?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

wpasa
-
Viestit: 8
Liittynyt: 26.3.2009 16:16

Tandempumpun paineen mittaus?

ViestiKirjoittaja wpasa » 28.2.2012 19:31

Mistä mitataan tandempumpun paine?? Pumppusuutin vaihdettu ja vielä meinaa täristä vedätyksellä.. Vikakoodia ei antanut ,kuin tuolle suuttimelle.. Kenelläkään ideoita mikä vois olla vikana?? Autohan oli passat 1.9 pd vm:02

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 28.2.2012 19:37

Veikkaisin, että siitä letkusta mikä menee pumpusta kanteen.

ruhis
-
Viestit: 157
Liittynyt: 1.10.2007 20:52

ViestiKirjoittaja ruhis » 29.2.2012 9:01

ettei sitten tuolle vaihdetulle suuttimelle menevässä johtosarjassa olisi vikaa / kontaktihäitiötä?

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 29.2.2012 18:20

Pumpun päädyssä on kuusiokolotulppa jossa 10x1mm kierre ja siihen mittari.Onkos suutin sama kuin vanhat,Säädöt tehty oikein,korjausarvot katsottu,vikakoodit ettei tule uutta suutinvikaa ja sitten johtosarja ehjä.

wpasa
-
Viestit: 8
Liittynyt: 26.3.2009 16:16

ViestiKirjoittaja wpasa » 1.3.2012 7:21

Suutin on kolariautosta mut jo 3 suutin paikoillaan ja sama oire.. liekkö kaikki rikki?? Köyhän kokeiltava käytetyllä osalla.. Johtosarja uusi.. säädöt oikein.. pitää tuo paine mitata. Vikakoodeja ei ole.. varmaan pitää uusi suutin nöyrtyä hakemaan. Tyhjäkäynti tasainen mut vähän vedätystä ni tärisee.

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 1.3.2012 16:26

suutinkorjausarvot ?

mmak
-
Viestit: 55
Liittynyt: 18.11.2006 15:02

ViestiKirjoittaja mmak » 4.3.2012 4:39

Niinkin yksinkertainen asia, kuin nokka-akselin korjausarvot? Ts. onko remmi vaihdettu taman vuosituhannen puolella? Joskin ei liene yhtenainen tahan ongelmaan.. Ennemminkin tuohon tyhjakayntihytkymiseen, mutta moisella suuttimien kokeilulla katsoisin tuonkin kohdilleen... Onko ne uudet suuttimet kellotettu tarkasti kohdilleen? Ei ole ihan plug and play hommaa niinkuin jakajapumpullisissa...

Tuohon viela lisatakseni, etta vaikuttaa aika tolkuttomasti jo tuo jakopaan ajoitus noihin korjausarvoihin..

Jos kaasupoljin tulipellin tuolla puolen alkaa nikottelemaan, niin sitten on jotain aivan muuta hajalla, kuin yksittainen suutin... Oletko sita kaksoismassaa harkinnut? :D

akseliporakorpi
-
Viestit: 65
Liittynyt: 11.1.2012 10:55

ViestiKirjoittaja akseliporakorpi » 4.3.2012 10:54

Tuohon viela lisatakseni, etta vaikuttaa aika tolkuttomasti jo tuo jakopaan ajoitus noihin korjausarvoihin..


Eikö se ole nokan ajoitus joka vaikuttaa noihin korjauksiin? :o

mmak
-
Viestit: 55
Liittynyt: 18.11.2006 15:02

ViestiKirjoittaja mmak » 4.3.2012 17:13

Nimenomaan :D

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 4.3.2012 20:29

Eipä taida vaikuttaa keskinäisiin arvoihin eikä vaikuta.
Nokka-akselin ajoitus on eri asia eikä se ole mikään korjaus-arvo.
Nokan säätö kohdilleen ja sitten suuttimien säädöt mekaanisesti kohdilleen käyttämällä heittokelloa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa