Elikkä mistä varastaa paineet ahtopaine letkulle , Imusarjan ja bensanpaineen säätimen välissä on letku , eli poikki vaan ja T-haara väliin ja a'vot. Kuva on tuossa alhaalla.

Sitten pitäisi saada letkua moottorinohjausyksikölle, omassa passatissa oli läpivienti melko lähellä, näkyy edellisessä kuvassa. Tuo ECU:n kansi oli melko vittumainen ottaa pois muut 4 ruuvia lähti melko helposti mutta takimmaiseen tarvitaan hieman pidempi 10mm putkihylsy , joutuu vähän venkoilemaan että saa auki. Letku läpiviennin kumitutista sisään , mattoveitsellä tutti pois ja letku läpi , kuvassa näkyy että meni se letku ensin konepellin nostosylinterin takaa joten homma uusiksi :D kuva selittää enemmän.

Sieltä sitten rautalangan kanssa yhteen punottuna letku saadaan jalkatilaan kytkinpolkimen alle. josta kuva tulee myöhemmin. Akku loppui puhelimesta kesken asennuskuvien...
Tuossa mittarissa tuli erikseen anturi ahtopaineelle joten ei tarvitse välttämättä vetää näinkään pitkälle tuota ahtoletkua. Itse piilotin anturin kuskin jalkalistan etuosaan josta sai hyvin sähköt vedettyä sulakeboksin taakse. Anturista lähtee sähköjohto mittarille ja mittariin virran otin Mittarivalojen kirkkaus-säätö potikasta , kytkennästä myös kuvat myöhemmin ja paremmat selitteet.
Uusia kuvia odotellessa ja maltti on valttia :)