Caddy -86 1.9TD

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

Caddy -86 1.9TD

ViestiKirjoittaja Tekno » 19.2.2012 21:45

Kuva

Tuommonen käyttis/projekti.

Vikoja tällä hetkellä: Kierroslukumittari (52mm) ei toimi, vedenlämpömittari (52mm) näyttää liikaa koska väärä anturi, 2-vaihde menee välillä huonosti päälle, lohkolämmittimen vastus väärässä reiässä (öljyssä..), reiät etupuskurissa, ovien helmat lahot, samoinkuin lavan pohja, Laturin heräte ei toimi?, Käsijarru ei pidä, etuiskarit väsyneet?, takapönttö ruostu pois, niin eipä ole sitäkään enää, laturin hihnakin pitäs vaihtaa.
Muitakin pikkujuttuja on.


kyllä tästä varmaan juttua saa aikaiseksi...

Seuraavat kuvat ottanen, kun vaihdan halkeilleet takavalot uusiin (kiitokset bluerol), tarkoitus ois myös vaihtaa turbo T2->K24, kunhan metsästän siihen ensin sopivan turbiinikotelon tiivisteen, sekä vaihtaa ovipahvit siistimpiin (tuerpappen.de :ltä) :)

Kaikenlaista tämän kanssa on tehty jo, takalasi on avattava lasinen, pienellä tummennuksella, ja lavan päällä on bränikkä lakattu pressu (norwetin tekemä). Murenevat aurinkolipat on verhoiltu uusiksi nahalla, siistit penkit otettu golf mk2:sta, kuten myös uusi mittaristo. Nopeusmittarin rattaan vastakappaleita ei ole koskaan ollut, joten sen virkaa toimittaa kojelaudalla istuva ActiveGPS.

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 20.2.2012 1:17

Vielä kun ois jotain rojektiaki

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 20.2.2012 7:34

Siirtelin paremmalle osastolle.
Voidaan siirtää takaisin projektiosastolle sitten kun jotain alkaa tapahtua.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 20.2.2012 22:05

Mittariston takana olevasta maadoituspisteestä löytyi tämmönen:

http://www.divshare.com/download/16841604-5b8

:D

Tuo siis on se, josta rele/sulaketaulu ottaa maat (jakautuu vielä neljäksi lähempänä sitä.)

Rupesin tutkimaan kun alkoi muovin käry tulemaan startatessa. No eissiinä, vaihdoin liittimen ja vedin lattiaan hitsatusta kulmaraudasta 4mm2 maapiuhan vielä lisäksi siihen "tähteen" jossa on 6,3mm laattaliittimiä.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 21.2.2012 14:05

voihan spede, irtosi taas venttiilikopan huohotinventtiilistä se "jalka", ei epoksit pitäny.

oisko kellään ylimääräisenä tuota?

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 23.2.2012 13:17

Toisen takavalon kaapelit pyöritetty jesseteippiin.. ei näin

http://i41.tinypic.com/2rrp6vk.jpg

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 23.2.2012 16:26

tuokin korjattu ny
Viimeksi muokannut Tekno, 13.3.2012 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 1.3.2012 16:30

Kuva

Nippeleitä. Hieman pidempää varastossa olleen näköinen tuo 1.6TD turbo<->imusarja mutkapätkän pahvilaatikko. :)

Katkesi muuten ahtimen laipan kiinnityspultti :D No otetaan sitten koko pakosarja irti.

Kuva

Tohon laippaan täytyy tehdä paksumpi tulppa, tai sitten mutterien väliin paksu rauta joka painaa koko pituudelta tuon läpyskän tiiviisti kiinni. Vai olisko kellään 1.6TD pakosarjaa ylimääräisenä, niin pääsisi tuostakin turhasta laipasta eroon? Nyt kun kerran koko mölli irroitetaan, niin samalla vaivalla sen vaihtaa..

Kuva

Onneksi tässä pelissä ei ole sitä pakoputken C-klipsiä, se on ihan hirveä viritelmä :D

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 3.3.2012 19:28

siin se ny ois...

Kuva

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 3.3.2012 19:42

Mitä mönjää tursuaa tuolta pakosarjan/ahtimen välistä?

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 3.3.2012 19:54

kuparitahnaa

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

kuparitahna..

ViestiKirjoittaja jeba » 4.3.2012 19:33

onkohan toi ihan hyvää tuolla ahtimen ja pakosarjan laipanvälissä??

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 4.3.2012 21:51

eihän se siellä välissä olekkaan ;)

Onko se muuten normaalia että konepelti on semmonen velttovirtanen? Kun esim reunasta nostaa, niin koko pelti vääntyy selvästi pienelle mutkalle. Ei kait se tommonen oo alunperin voinut olla?

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 5.3.2012 9:30

Jos en väärin muista, vahvikkeet on jotenkin liimattu peltiin kiinni ja jos liimaukset pettävät, pelti alkaa elää.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 8.3.2012 15:32

Imusarjassa oli joku korvake jotain varten. sahasin sen pois, niin sain hieman säätövaraa turbiinikotelon asennolle, kun otti kiinni tuohon hukkaportin putkeen.

Kuva

Oliko tuo joku tärkeäkin ? :)=

Spemelitykki
-
Viestit: 51
Liittynyt: 5.7.2010 0:30

ViestiKirjoittaja Spemelitykki » 8.3.2012 16:41

Mietein itte ihan samaa, mutta totesin että ei ole "ontto" niin vetäsin sahalla veke kun kerta oli tiellä.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 10.3.2012 13:33

Mistähän tohon lämpötilaanturiin saisi liittimen. Näyttäs Bosch EV1:ltä, mutta nelinapainen ja korkeampi. Onko sillä nimeä? Tai saako noita jollain VW:n osanumerolla?

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 12.3.2012 19:55

Tohon tuli nyt tommonen :)

Kuva

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 20.3.2012 12:05


Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 20.3.2012 19:35

Ei kyä oikeen tunnu ahtavan, ku 0.5bar hirveällä polkemisella. Siinä pysyykin sitten tasaisesti kierrosten loppuun asti. Ihankuin toi mun boost controlleri (tämän tapanen: http://autospeed.com/cms/title_Thirty-D ... ticle.html) ei oikein toimisi.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 2.4.2012 22:10

noniin, vähän käännelty ruuveja ja nyt pysyy ainakin korkeilla kierroksilla tasaset 1.5 bar. Aika hitaasti kyllä nousee ahdot. Ihan kuin vuotaisi jostain, tai hukkis raollaan?.. Onkos olemassa mitään valmista ratkasua jolla testata tiiviys? eli joku palikka mikä sopisi ahtimen ilmanottoon ja siihen paineilmakompura tai joku pumppu kiinni. Mites tommosen rakentaisi tyhjästä...

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 7.4.2012 0:17

Uudet ovenvetimet

Kuva

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 22.4.2012 18:57

Tulipahan muuten palautettua orkkisfiltteriboksi putkineen takaisin :D

meinas hajota pää noiden imuäänien kanssa.

Tekno
-
Viestit: 375
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 25.4.2012 17:54

ostakaa pois kulkeva caddy, keulilla siis 1.9TD AAZ (+huollettu KKK K24 @ 1.5bar),


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa