Tervehdys!
Tässä http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=159917 topicissa on pähkäilty Golffin alustaremppaa. Vaihdettavista osista on nyt lista kerättynä ja tarkoitus on siirtyä itse asiaan. Itse olen kerrostaloeläjä ja opiskelija, joten tallipaikkaa työn toteuttamiseen ei ole. Omakohtainen kokemus on aika tasan nolla, kerran ollut mukana vaihtamassa alustasarjaa. Autojen rassaaminen kuitenkin kiinnostaa, ja intoa oppia uutta, löytyy. Siksi merkkiliikkeeseenkään vieminen ei ole vaihtoehto. Tekemällähän näitä oppii!
Kysymys kuuluukin, löytyykö Tampereen suunnalta ketään foorumilaista, jolla olisi oma tallipaikka ja kiinnostusta auttaa osien asentamisessa? Tai mikäli on kiinnostusta auttaa, muttei omaa tallipaikkaa, niin voin koittaa järjestää koulun kautta tallin vuokrauksen. Niille, jotka eivät jaksa tuolta linkistä lukea, niin uusittavia osia ovat:
- iskarit & jouset
- takapään puslat
- etupään puslat
- raidetangon päät ja alapallot
Ajankohta on helmikuun loppu / maaliskuun alkupuoli. Yhdessä illassa hommaa ei tarvitse saada kuntoon, vaan vaikka tunti kaksi kolme per ilta. Mikäli halukkaita auttajia löytyy, niin aika pitkälti mennään Teidän suunnitelmienne mukaan aikataulun suhteen. Myöskään talkootyönä ei tarvitse tehdä, vaan korvausta vastaan.Korvauksen määrästä voidaan neuvotella.
Auttakkee ja ottakkee yhteyttä:
YV
harri.heikura(ät)tut.fi
nolla neljä nolla nolla 475205
Apua alustan osien vaihtoon Pirkanmaalla
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”