Moro
Osaisko kukaan kertoa audi tt:n moottorivaihtoehdoista?
Olen ostamassa Qattro mallia jossa on 180hv kun taas muissa näyttäisi olevan 225hv.
Onko Qatroa vamistettu myös pienempitehoisella moottorilla?
t.mikako
1.8 t moottorivaihtoehdot
Valvoja: ffp jäsenet
GTI 2.0
Olen suunnattoman pahoillani että jouduit kokemaan tuon suunnattoman myötähäpeän minun sivistymättömyyteni vuoksi ja samalla laskeudun polvilleni ihailusta sinun ylivertaisuutesi vuoksi...olet selkeästi meidän muiden yläpuolella.
Voi poitu parkaa jos sun pitää päteä tällaisissa asioissa =))) Kasva!
Olen suunnattoman pahoillani että jouduit kokemaan tuon suunnattoman myötähäpeän minun sivistymättömyyteni vuoksi ja samalla laskeudun polvilleni ihailusta sinun ylivertaisuutesi vuoksi...olet selkeästi meidän muiden yläpuolella.
GTI 2.0
Elä suotta ole. Kopsahtihan tuo q kirjoittaminen isolla omaan nilkaan aijai...
En päde vaan otti silmään tuo quattron kirjoittaminen on sen verran arka aihe=)
Ettei nyt ihan leikiksi mene, niin auton tosiaan voi lastuttaa ja riippuen moottorin tyypistä saa 30-50hv/ ja 50-150Nm lisää tehoja, joka muuttaa auton luennetta varsin mukavasti "paremmaksi". hinnat vaihtelevat 300-xxxxe riippuen millaista softaa olet vailla. Auton vakio- kytkin,ahdin ja suuttimet kestävät ja tuotto pisaa tuon "lastun" verran, jonka jälkeen menee sitten hieman uusia osia koneeseen ja nälkä kasvaa...
Tuossa olisi jotain yleis höpinää "tt ostosta"
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=101323
Tuossa kanssa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... ht=Quattro
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”