Aspparts, minkälaisia kokemuksia?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

jartse
-

Aspparts, minkälaisia kokemuksia?

ViestiKirjoittaja jartse » 14.1.2012 18:08

Meinaa vähän olla pitkäveteistä toimintaa kyseisellä firmalla ainakin minun osalta, niin kiinnostaa tietää onko kukaan kyseisestä puljusta mitään ostanut ja jos niin miten on mennyt.

Minun tapaus meni/jatkuu edelleen: Marraskuun puolella tilasin sieltä Golf 3 osan (kaasuläppäkotelo), mutta osahan oli tietysti väärä ja käymätön autooni. Osan maksoin sitä vastaanottaessani(noin 230 Euroa).
Soitin tietysti takaisin sinne ja kerroin tilanteen, asia tuntui olevan "ihan ok" eli minun piti lähettää heti käymätön osa takaisin ja lupasi oikean osan lähettää pikaisesti minullepäin.
Noh, käypäistä osaahan ei ole vieläkään kuulunut eikä myöskään rahojani ole useista yrityksistä huolimatta minulle palautettu. Viimeinen yhteydenotto oli minun puolelta alkuviikosta ja suhtautuminen asiaa yrityksen puolelta oli aika asiatonta: puhelu kesti ehkä noin minuutin ja kun sain itseni esiteltyä kysyiselle herralla, luurista alkoi kuulua suoraa huutoa(asia on kuulumma hoidossa?) ja lopulta löi luurin korvaan! Laitoin tekstiviestillä kiitokset mahtavasta asiakaspalvelusta ja jäin miettimään mitähän tekisi seuraavaksi?

Janssoni
-

ViestiKirjoittaja Janssoni » 15.1.2012 20:20

Samankaltaisia kokemuksia, yritetty saada foordiin konetta puljusta kun aika järkevään hintaan tarjos. Nyt ku pitäs saada tavaraa niin ei vastata sähköpostiin ja lupauksista huolimatta ei soittoa asian tiimoilta kuulu. Ainoa hyvä puoli on että ei oo penniäkään rahaa sisässä koko pytingissä.

ÄS-3
uusi tulokas

ViestiKirjoittaja ÄS-3 » 4.4.2012 20:02

Itsellä tällähetkellä mennyt viisi viikkoa Audin hammastangossa joka oli ilmesesti kusi jo heti asennuksen jälkeen..Joka viikko olen soittanut ja kysynyt tilauksen tilannetta, mutta eivät ilmeisesti itsekkään tiedä kuinka kauan tilauksessa menee. Aina lupaavat soittaa takaisin, mutta eivät ole kertaakaan itse ilmoittaneet asiasta.
Omaksi onnekseni myös itselläni ei ole tässä asiassa rahaa sisässä, vaan menee autokaupan piikkiin josta auton olen ostanut.

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”