eli onko näillä kummoista eroa sitten käytön osalta, kuluttaako esim. raidetangon suojakumin nopeammin jos trw-tehosteiseen laittaa zf-raidetangon sisäpään. Erot oli saksalaisen TRW-ja italialaisen delphin (zf) tekemällä tangolla avaimen koko jolla se tanko kiritään kiinni, ja ehkä hitusen pitempi sisänivelen kierre ja hitusen lyhempi ulomman raidetangonpään kierre. Ja se että raidetangon suojakumin asennuspaikka on ikäänkuin lähempänä.
Kajaanin laakkosella ei oo haisuakaan, ja nyt ad-varaosa sai väärän osan maahantuojalta. niin ihan vaan että ei nyt ihan mutkalle se tanko vaikka mene jos sen erimallisen laittaa osien PUUTTUESSA kiinni.
jos tosta kukaan sai selvää niin pointti oli että voiko TRW-tangon korvata ZF-mallisella.
ZF-ja TRW-raidetangot
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 328
- Liittynyt: 22.11.2010 11:35
-
- -
- Viestit: 81
- Liittynyt: 21.7.2011 12:15
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 20 vierailijaa