Jääkö viallisesta N75 venttiilista jokin vikakoodi?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

Jääkö viallisesta N75 venttiilista jokin vikakoodi?

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 27.7.2011 21:50

Auttakaa tyhmää. AEB passat 1.8 taavetti, mielestäni vetelee joskus paremmin ja joskus huonommin. Ei vikakoodeja. Veto on jotenkin aaltoilevaa, liekkö ominaisuus vai vika, Siitä syystä arvon tuota N75 venttiiliä. Kertokaa kokeneemmat, kiitos etukäteen!

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 28.7.2011 8:49

Jos se venttiili esim. fuskaa, niin eipä siitä vikakoodeja jää...

Itsellä aikoinaan Mk4 GTI:ssä aaltoili vetopuoli ja sitten loppui veto kokonaan, syynä särkynyt turbo. :D

Mut eipä se N75 nyt niin kallis investointi ole, vaikka sillä lähtisi tuota vikaa ratkomaan.

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 4.8.2011 11:22

Ei ollut vika N75:ssa. Kone pyörii hyvin, mutta veto alkaa nykimään n. 5000 rpm jälkeen. Eli 1. vaihteella vetää kierrokset tappiin, kakkosella jo lopussa empii ja kolmosella ei saa rajottimelle asti muista puhumattakaan. Mystinen vika! Jos vinkkejä niin kiitos!
Itse mietin perus MAF, tai sytkänvahvistin ei jaksa enää jeesata ns. kovilla vedoilla enää. Kyseessä ihan vakio AEB, ja ei vikakoodeja. lisäksi se pieni empiminen vedättäessä on edelleen messissä mukana. Koitan viel MAF piuha irit onko eroa...

Elikkäs
-
Viestit: 35
Liittynyt: 24.2.2009 21:30

ViestiKirjoittaja Elikkäs » 4.8.2011 11:28

Vaikuttaa bensansaantivaikeuksilta.

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 7.8.2011 15:35

Ei ainkaan polttoainesuodattimesta johdu. Vaihdoin sen tänään ja epäilen että oli sen osan ensimmäinen vaihto kyseessä:) Mutta ongelmat jatkuu, se maf pitää tänään vielä kokeilla. Edelleen otetaan vinkkejä vastaan!!! Kolmosella ei saanut loivaan alamäkeen kiihdytettyä niin paljon että jaksaisi mennä rajoittimelle. Rupeaa 5600 jälkeen himmaamaan kierroksia. Kone käy edelleen nätisti, starttaa nätisti, ja ei pidä kummia ääniä...

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 7.8.2011 22:57

Oletko ajon aikana päässyt "logittaan", eli tuleeko esim. "missfirejä"?
Minulla aiheutti tukkeutunut katti vähän samantapaista ettei kiertänyt kunnolla ylös asti.

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 8.8.2011 11:23

En ole päässyt, siitä selviäis varmaan aika paljon! Täytyy jostain hommata tuo täysi vag-com niin se onnistuis. Itellä vain se köyhänmiehen-versio. Tuokin vois olla ihan looginen selitys...

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 28.8.2011 21:14

no maffin piuha irti kiertää loppuun, veto tosin hiukan huononee mut aaltoilu häviää. kellään kokemuksia firmasta www.expressauto24.net? jos en väärin tulkinnut niin sielt löytyis Maf hintaan 84,50e AEB koneeseen.

kansanvaunu
-
Viestit: 52
Liittynyt: 3.11.2008 11:47

ViestiKirjoittaja kansanvaunu » 2.9.2011 21:17

Tavara tuli ainakin neljässä päivässä expressautosta Espanjasta. Osakin näyttää samanlaiselta. Toivotaan et toimiikin, pitempään kuin pari viikkoa. ilmoittelen tilanteista... postituskuluineen 84,95€ Hinta ei ainkaan ole paha... kuullostaa siis paskalta tavaralta:)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa