kannattaa harkita mihin pirssinsä jättää parkkiin ja kenties rattirauta ei ole liioittelua.
kyseiset vehkeet ovat niin haluttuja rajojen ulkopuolella että niitä täältä kaukaisesta suomestakin haetaan(yöaikaan ja ilman avaimia)
nimimerkillä:omakohtaisia kokemuksia
vinkki t4 bussin omistajille.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ajonestot ei pitele näitä sankareita.
saksassa eniten varastettu automalli suhteessa kappelemäärään oli vuonna 2007 t4 multivan
muistaakseni suhdeluku oli 15/1000 seuraava tais ollu joku BMV x5 siinä N.8/1000
ja sen jälkeenkin multivanit ollu kärkisijoilla.
ja vaikuttaa nimenomaan että t4 bussit/tilaautot ovat haluttua tavaraa jossainpäin kun niitä täältä asti pitää hakea.
vaikka vakuutus korvaa niin 30 päivän karenssi+auton hommaaminen saksasta yms..säätäminen alkaa vi...tamaan.
itsellä meni kaikenkaikkiaan reipas 2kk ennen kuin toinen multivani oli pihassa,vielä pitäs muutoskatsastaa.
eiköhän tästä jossain vaiheessa tule jotain tietoa viranomaisiltakin kunhan saavat tutkinnan valmiiksi koska kyseessä ei todellakaan ole mikään piripäiden puuhastelu.
saksassa eniten varastettu automalli suhteessa kappelemäärään oli vuonna 2007 t4 multivan
muistaakseni suhdeluku oli 15/1000 seuraava tais ollu joku BMV x5 siinä N.8/1000
ja sen jälkeenkin multivanit ollu kärkisijoilla.
ja vaikuttaa nimenomaan että t4 bussit/tilaautot ovat haluttua tavaraa jossainpäin kun niitä täältä asti pitää hakea.
vaikka vakuutus korvaa niin 30 päivän karenssi+auton hommaaminen saksasta yms..säätäminen alkaa vi...tamaan.
itsellä meni kaikenkaikkiaan reipas 2kk ennen kuin toinen multivani oli pihassa,vielä pitäs muutoskatsastaa.
eiköhän tästä jossain vaiheessa tule jotain tietoa viranomaisiltakin kunhan saavat tutkinnan valmiiksi koska kyseessä ei todellakaan ole mikään piripäiden puuhastelu.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa