Autonvälittäjä Ruotsista?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

samik
-

Autonvälittäjä Ruotsista?

ViestiKirjoittaja samik » 9.4.2011 16:43

Tuli tänään myytyä auto ja olen katsellut skoda octavia RS:ää ruotsista. Olen edeltävät autot tuottanut RFC importin toimesta, mutta heiltä tuli viesti että eivät tuo tällähetkellä huonon kurssin vuoksi autoja ruotsista. Aloittavat uudestaan vasta pääsiäisen jälkeen

Eli olisiko muita hyväksi todettuja välittäjiä ruotsista? Yksi hyvä skoda olisi kiikarissa ja rahat polttaa taskussa. Auto pitäisi ensiviikon aikana melkein saada, joten olisin todella kiitollinen jos laittaisitte pikaisesti kommentteja luotettavista välitysfirmoista ja nimenomaan vain ruotsista tuovista.

Vesku
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Vesku » 10.4.2011 1:30

Itse vaan hakemaan, kaupankäynti sujuu samanlaisesti kuin suomessakin, kieli vaan on eri mut jos ruotsi ei taitu onnistuu se brittikielelläkin.

Sergey
-

ViestiKirjoittaja Sergey » 10.4.2011 2:16

tommosel aikataululla itse hakemaan! heleppoa ku heinänteko. ennen ku lähtee ostamaan, ni kysyy myyjältä että suostuuko myymään ulkomaille. Jotku ei nimittäin suostu.

samik
-

ViestiKirjoittaja samik » 10.4.2011 8:29

Kyllä tuo kävi mielessä ja ei nyt pois suljettu vaihtoehto. Ruotsi ei kyllä taivu, mutta engelsmanni ihan ok. Suurin ongelma on ettei näin nopealla aikataululla ehdi lähteä, pitäisi hieman etukäteen retkeä kumminkin suunnitella ja selvitella :)

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”