Eli täryttää/jytisee tosi paljon niin pahasti ettei ees viitti ajaa.
ja kuuluu aikamoinen jurina kun ajaa yli 60km/h vähänkään jos vedättää niin tuntuu että auto menee kahtia missä vika?????? voiko tämä johtua vetarista vai onko vauhtipyörä ihan loppu ? mittarissa 400tkm
vw passat 3b 1.9tdi 66kw tärisee ja jytisee Missä vika ?
Valvoja: ffp jäsenet
vw passat 3b 1.9tdi 66kw tärisee ja jytisee Missä vika ?
Viimeksi muokannut jawi-vain, 20.3.2011 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Aikoinaan mulla oli gd korinen 626 mazda, kerran eräänä kylmänä ja pimeänä uudenvuodenaattona tuli ajettua metsäautotiellä jossa oli n. 20senttiä puuterilunta. Seuraava päivänä liikkeelle lähtiessä oli tottakai jokapaikka iskenyt jäihin, koska moottori kivasti oli sulattanut lunta mikä oli kertyny koko auton alustaan. Myöhemmin huomasin ajaessani että aina kiihdyttäessä, tippui hampaista paikat ja tuntui juurikin samalta kuten aloittaja kuvasi, että auto katkeaa hetkenä minä hyvänsä. Itse manasin koko auton jo helvettiin ja nostelin itseltäni verenpaineita, kuvitellen että esimerkiksi laatiko olisi porsimassa... mutta paskat, auto tutun talliin yöksi sulamaan ja siinä tutkiessa huomasin että apurungonpäälle oli kertynyt lunta/jäätä ja aina kiihdyttäessä auton niiatessa taaksepäin, vastasivat vetoakselit tähän apurunko/jää kompleksiin :) Tässä vain esimerkki että mikään ei ole mahdotonta :D
käytin pirssiä nosturilla ja hanttarin puolen sisempi vetari oli ihan finaalissa eli siitä se aika varmaan johtuu, mietin tuossa yksikseni että jos vauhtis olisi tiensä päässä niin sehän täryttäs tyhjäkäynnilläki mutta näin se ei ole ku vapaalla kiertää ja pelaa ihan kuin uusi auto korjatkaa jos olen väärässä huomenna vaihella se vetari ja kattoa sitten että mille se alkaa. Ensi viikolla käyttää konttorilla ja sen semmosta... kiitoksia kaikille vinkeistä tuohon vauhtis hommaan ois kiva saada selvyys...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”