Ois tommonen -06 Leon tuolla 140hv tdi padalla tarjolla.
Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia kyseisestä laitteesta. Yleisimmät "viat"? Kuinka luotettava tuo 2.0 TDI kone on? Onko kyseinen kone hihnalla vai ketjulla? Jos hihnalla, niin mikä on vaihtoväli? 90tkm?
Kiitos jo etukäteen!
Seat Leon 2.0 TDI käyttökokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla on 170hv koneella ja 2008-malli. Kaksi vikaa on ollut.
1. Lämmitettävien lasinpesurien suutin meni oikosulkuun, poltti sulakkeen ja samalla lakkas toimimasta vaikka mitä. Kesti hetken, että hokas mistä vika johtui.
2. Ahtopaineanturi temppuilee. Ilmeisesti vika johtosarjassa, jossa on liian iso vastus ja anturi antaa liian isoa painetietoa. Satunnaisesti menee vikatilaan käynnistettäessä.
Jälkimmäinen vika on ilmeisesti 170hv koneen ominaisuus.
Muuten oon ollu tosi tyytyväinen. Mitä nyt talvella on ne takaovien kahvat joskus lunta täynnä, pitää vähän välillä rassailla puhtaaksi.
1. Lämmitettävien lasinpesurien suutin meni oikosulkuun, poltti sulakkeen ja samalla lakkas toimimasta vaikka mitä. Kesti hetken, että hokas mistä vika johtui.
2. Ahtopaineanturi temppuilee. Ilmeisesti vika johtosarjassa, jossa on liian iso vastus ja anturi antaa liian isoa painetietoa. Satunnaisesti menee vikatilaan käynnistettäessä.
Jälkimmäinen vika on ilmeisesti 170hv koneen ominaisuus.
Muuten oon ollu tosi tyytyväinen. Mitä nyt talvella on ne takaovien kahvat joskus lunta täynnä, pitää vähän välillä rassailla puhtaaksi.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=72182
Suuttimet 170hp versioissa oireilleet. Hihna 120tkm.
Suuttimet 170hp versioissa oireilleet. Hihna 120tkm.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”