Morjesta. Olen ostamassa 1.9 TDI koneella olevaa Boraa. Hyvän tarjouksen olenkin saanut ja
haluisin tietää minkälainen tilanne on kun siihen on tehty viime katsastuksen jälkeen seuraavanlaisia muutoksia, kuinka helppo minun katsastaa?
Renkaiden koko nykyään 17"
Syöttöö ja ahtoo vähän nostettu
Karalan lastu, tehot nytten noin 130hp / 300nm
Sisälle on myös pistetty ahtopainemittari , ruma kuin mikä niin onko sillä mitään tärkeää merkitystä,, voinko heittää pois :D
Mikäli autatte pientä noviisia näitten probleemien kanssa niin olisin syvästi kiitollinen, sillä minun pitäisi melko pian antaa tarjous tuosta vehkeestä.
1.9 Viritysten laillisuus, Auttava käsi saatu
Valvoja: ffp jäsenet
1.9 Viritysten laillisuus, Auttava käsi saatu
Viimeksi muokannut vesa--, 10.2.2011 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Renkaat ja vanteet ei ole ongelma, ne on hyväksyttävissä helposti. Ahtopainemittari on myös helposti poistettavissa, kun vain tulppaa kunnolla paineletkun lähdön.
Vaan tehojen nosto(softa jne) on moottorin muutoskatsastuksen vaativa ja siihen tarvittavat dokumentit on kalliita, lisäksi muut vaadittavat muutokset vie rahaa ja vaivaa. Joten siksi 99% viritetyistä on muutoskatsastamattomia ja lakia tiukasti tulkiten laittomia ja ajokiellossa.
Vaan tehojen nosto(softa jne) on moottorin muutoskatsastuksen vaativa ja siihen tarvittavat dokumentit on kalliita, lisäksi muut vaadittavat muutokset vie rahaa ja vaivaa. Joten siksi 99% viritetyistä on muutoskatsastamattomia ja lakia tiukasti tulkiten laittomia ja ajokiellossa.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”