Joo, eli eli ihan sellasta tuossa ihmettelin, et kun autolla ajelee vaikka nelosvaihteella silleen tasaseen esim 60km/h ja nostaa kaasun ylös et moottori alkaa jarruttelemaan, vaihekepistä kun ottaa kiinni ni tuntuu et joku riuhtois sieltä kepin alapäästä erisuuntaan. Onko tuo ihan normaalia?
Sit kun autolla lähtee liikenteeseen ykkösellä ja vaihtaa kakkosta ni kuuluu monesti sellanen kluk..ääni, et tuntuis ku ihan ku jossain voimansiirtoon vaikuttavassa olis tuntuvasti väljää, saattaa kuulua myös kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa. Onko nämä ihan ominaisuuksia, vaiko jotain mahdollisesti vakavempaakin.
Sit vielä samaan hengenvetoon olisko kellään tuosta passatin laatikosta räjäytyskuvaa tai yleisestä manuaali askin ns." toimintaperiaatetta" kiinnostais hiukka perehtyä, mille se laatikko sisältää.
Kiitoksia asiallisista vastauksista. Ja autohan oli se afn vm.97 passat variant. manuaali.
Passat manuaali laatikkoihmettelyä
Valvoja: ffp jäsenet
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat5_3b
Tuolla kuvia, ensin tarkistat moottorin tukikumit, tekee tuota jos moottori pääsee liikaa heilumaan.
Tuolla kuvia, ensin tarkistat moottorin tukikumit, tekee tuota jos moottori pääsee liikaa heilumaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa