Eli potilas on golf gti -99. 1.8t agu
Auton keskikulutus on siellä 14-15L/100km. Tämä siis tietokoneen mukaan. puolella tankilla bensaa pääsee siis noin 200km.
Vikakoodeja ei anna.
Pässi oli seula mutta nyt ehyt ja painetestissä ei suurempia vuotoja löytynyt.
Vaihdettu: tulpat, ilmansuodatin, lämpöanturi, n75, forgen pässi, lambda
Logilla katsottuna antaa maf-arvoa vain n:140, mikä vähän ihmetyttää kun auton (pitäisi) olla lastutettu. Toisaalta auto ei myöskään ahda kuin n:0.9bar
Auto leimattu vuotavalla pässillä lokakuussa ja päästöt tuolloin ok.
Mistä muista arvoista pitäisi olla kiinnostunut?
Auto vääntää hyvin alhaalta mutta tuntuu jotenkin lussulta kovemmissa nopeuksissa. Johtuu varmaan ahdoista.
Mitäs sitten tutkitaan?
1.8t agu kuluttaa liikaa
Valvoja: ffp jäsenet
1.8t agu kuluttaa liikaa
Viimeksi muokannut tapza_s, 7.2.2011 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tyhjäkäynnillä kylmänä 5-6g/s ja lämpimänä n:2,3g/s
tosiaan 142g/s oli huippu arvo tuolla vedolla.
Ja tuolta kanavalta 115 ei löydy mitään, lukee punaisella error. Softa on tosiaan tuo vanhempi 311.2 ja ei niin aito versio:(
Ja tuon ahtimen kunnon/paineiden keruunhan voi tarkistaa tulppaamalla kompuran letkulähdön. Entä tuo hukkaportinkellon kireys, eikai kerää painetta jos tuo vuotaa?
tosiaan 142g/s oli huippu arvo tuolla vedolla.
Ja tuolta kanavalta 115 ei löydy mitään, lukee punaisella error. Softa on tosiaan tuo vanhempi 311.2 ja ei niin aito versio:(
Ja tuon ahtimen kunnon/paineiden keruunhan voi tarkistaa tulppaamalla kompuran letkulähdön. Entä tuo hukkaportinkellon kireys, eikai kerää painetta jos tuo vuotaa?
Mitenkäs näissä autoissa on toteutettu ryyppy? Kun näillä kylmillä keleillä tuntuu kohtuuttoman korkealta tuo tyhjäkäynti kun starttaa kylmänä. Ensin näyttää 1500 laskee hiljalleen 1000 tienoille ja kun lähtee saman tien liikkeelle niin ei meinaa tiputtaa kierroksia kun vaihtaa vaihdetta? Ohjaako jokin lämpötila-anturi tuota rikastusta?
Huomenna saan kaverin autosta maffin kokeiluun niin näkee sillä ilmamassan liikkeet.--->
Nyt on toisella maffilla ja sytkävahvistimella kokeiltu ja massan virtaus parani täyskaasulla sinne 151g/s Joten ei mitenkään erityisen paljon.
Huomenna saan kaverin autosta maffin kokeiluun niin näkee sillä ilmamassan liikkeet.--->
Nyt on toisella maffilla ja sytkävahvistimella kokeiltu ja massan virtaus parani täyskaasulla sinne 151g/s Joten ei mitenkään erityisen paljon.
Testattu hukkaportin letku tukkimalla. Tuntuu heräävän ja lähtevän "paljon" paremmin ja ottaa max paineet 1,2 ja pysyy 1,0 barissa. Aeb konellisessa audissani heitti samalla testillä paineet kirkkaasta yli 1,5bar.
Logitan maf arvon kunhan tulee pitoja asfaltille:)----> logittu, eikä muutosta (140g/s)
Onko tuossa mahdollisesti nyt turbo sökö, hukkaportti löysällä, pakoputki tukossa?
Logitan maf arvon kunhan tulee pitoja asfaltille:)----> logittu, eikä muutosta (140g/s)
Onko tuossa mahdollisesti nyt turbo sökö, hukkaportti löysällä, pakoputki tukossa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa