VAG 1.9 TDI lohkojen kiinnitykset

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Hativamsteri
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 3.2.2011 10:42

VAG 1.9 TDI lohkojen kiinnitykset

ViestiKirjoittaja Hativamsteri » 3.2.2011 10:57

Näitä moottoreitahan on saksalainen valmistanut jo ihan hetken.
Kysymys piileekin siinä, mihin maahantuojan puhelinnumerossakin mentiin hiljaiseksi eikä osattu ensikädessä vastata:

Eli, onko saksalainen valmistanut konseptikoneensa kaikille valmistajille samoilla kiinnityksillä (koriin ja vaihdelaatikkoon) vai onko noita moottoreita tuotu eri tuotantolinjoilta, eri kiinnityksillä ulos? Jos ei niin mitkä poikkeaa jäljempänä mainitusta AFN:stä, ja jos niin pääpiirteittäin vastauksistakin olisi apua.

Tämä vain siksi, että oman audin (-97) 1.9tdi (81kW/110hv) sai 360tkm kohdalla tuomion, että lohko pitäisi laittaa vaihtoon ja jokapoika ei koneistakkaan uutta lohkoa autotallissaan, minä varsinkaan,

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 3.2.2011 11:02

Sulle sopii toinen moottori tai lohko autosta jossa on kone pitkittäin. Ekana tulee siis mieleen a4/a6 audit ja Passat 3b,

ruhis
-
Viestit: 157
Liittynyt: 1.10.2007 20:52

ViestiKirjoittaja ruhis » 4.2.2011 7:27

mikäs vanhassa lohkossa vikana? Ihan mielenkiinnosta vain kysäisen?

Hativamsteri
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 3.2.2011 10:42

ViestiKirjoittaja Hativamsteri » 6.2.2011 10:16

Sehän tässä mysteeri onkin, ykkös- sylinterissä on järjettömän kokoinen naarmu, kynnenpaksuinen ja puristuspaineet on jotakuinkin mitättömät.

Muutoinhan tuo toimii ihan kuin pitääkin :)

edit:
Ja aina olen halunnu tehdä lohkosta grillin, kaasupolttimoita neljä ja kesäkeittiössä on toiselle kaasugrillille vielä tilaa.
Vaikkakin olisin mieluummin tehny V8 lohkosta grillin, niin tuo palveli liki 370tkm ja ansaitsee uuden käyttötarkoituksen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa