VOI POISTAA

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Infl44tio
-
Viestit: 23
Liittynyt: 18.9.2010 17:21

VOI POISTAA

ViestiKirjoittaja Infl44tio » 25.1.2011 3:09

minulla on vm88 golf gti 1.8 16V (kr) koneinen kulkine. kuinka hankala kyseinen laite on turbottaa??? ja mitä vaatimuksia olis leimalle??
Viimeksi muokannut Infl44tio, 15.2.2011 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 25.1.2011 9:05

G60-Golfin/Corradon 280mm etujarrut sekä navat tarvitset ja sen jälkeen penkissä max. 192hv ja muutoskatsastamaan. Noin lyhykäisyydessään.

Helpointa on hommata 5cyl audin männät+kiertokanget. Monesti saa täysiä sarjoja käytettynä 100-200€ hintaan. Tuo setti riittää +300hv lukemiin. Sitten ohjelmoitava ruisku+suuttimien sekä muutaman anturin asennus tai jos haluaa itseään kiusata niin Turbo-Saabin K-Jetronicilla saa kait sen karva päälle 200hv. Mutta tänäpäivänä en edes harkitsisi mekaanista ruiskua saati mitään kaasareita.

Haulla löytyy kyllä tarinaa mk2 Golfien ahtamisesta kun jaksaa etsiä.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 25.1.2011 13:33

Ja tietenkin Jynssin teksti aiheesta noin 10 vuoden takaa.. http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=170


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa