Elikkä nyt taas ropleemia golffin kanssa. Töistä tullessa ei hyttiin tullut ollenkaa lämmintä ilmaa. No ajoin hetken ja moottorin lämmöt nousi n.110 asteeseen ja jäähdytysnesteen valo rupesi vilkuttamaan. Ei muutaku tienreunaa ja katsastin tilanteen konepellin alta. Jäähdytysnesteen pinta oli reilusti yli maksimin, sekä moottori kannentiivisteen kohilta kostean oloinen koko matkalta.
Lämpöjen laskettua ajoin kotia noin 10km matkan. Lämmöt seilaisi todella rajusti välillä noin käydessään alimmillaan 60c ja parhaimmillaan 110c. Tälläkertaa jäähdytysnesteen valo ei vilkkunut. Edelleenkään ei lämmintä ilmaa saatu ohjaamoon, lukuunottamatta pientä hetkeä jolloin lämpöä tuli niinkuin pitikin.
Mitä sanoo kokeneempi kaartti, missä vika ja korjaustoimenpiteet?
Golf mk3, lämmöt seilaa, kylmä kabiini.
Valvoja: ffp jäsenet
Niin pitkää päivää tulee töissä ettei kerkee iltasella katella autoa. Viikonloppuna viimeistään sitten tarkoitus aluksi ihmetellä missä vika kun nesteet ei kierrä. Vesipumppu?...
Sen jälkeen pitäiski sitten todennäköisesti siirtyy vaativempaan osa-alueeseen elikkä kannen tiivisteen vaihto sekä kannen oikaisu mitä todennäköisemmin tulossa seuraavaksi tehtävälistalla. Haasteita riittää varmasti yllin kyllin siinä jopa liikaa. Jos jollakin on tiedossa jotai hyviä neuvoja kyseiseen projektiin niin otan mielellä ne vastaan. Toki myös alkuperäiseen ongelmaan jos on kommeintoitavaa niin sanokaa!
Sen jälkeen pitäiski sitten todennäköisesti siirtyy vaativempaan osa-alueeseen elikkä kannen tiivisteen vaihto sekä kannen oikaisu mitä todennäköisemmin tulossa seuraavaksi tehtävälistalla. Haasteita riittää varmasti yllin kyllin siinä jopa liikaa. Jos jollakin on tiedossa jotai hyviä neuvoja kyseiseen projektiin niin otan mielellä ne vastaan. Toki myös alkuperäiseen ongelmaan jos on kommeintoitavaa niin sanokaa!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa