Semmonen pähkäily tuossa tuli eteen, ku tuli tuossa vaihdettua variantti passattiin takaiskarit ku alko tuntumaan et vanhat jo tiensä päässä, uudet suojakumit/pohjaanlyöntitötteröt tuli kanssa joku aika sitten laitettua. Noh uusilla iskareilla alko ilmenemään hiukka samoja oireita ku niillä edellisillä..tuntu et töyssyssä lyöpi pohjaan. Tutkailin sitten tuota suojakumihässäkkää ja totesin et auto renkaillaan iskarin pään ja pohjaanlyöntikumin väliin jää n3-4cm, eli iskarilla työ varaa 3-4cm.. aika vähän! Lyhensin niitä kumeja sellasen n.10cm...en oo vielä ajossa testannu.
suojakumit juurikin tuollaiset,
http://postimage.org/image/qmzv9dxg/ (kuva ei oo kuitenkaan meikäläisen autosta)
Takaiskareiden suojakumit passat 3b
Valvoja: ffp jäsenet
ekana siis se musta varsinainen suoja irti, sit se toinen osahan on tuollanen kellertävä kovaa vaahtomuoviseosta tms. ni sen ylimmän pykälän kohdalta mattopuukolla vaan se poikki ja kuuseen. Sit hiukka kuumailmapuhallinta apunakäyttäen vaan survoo se musta osa siihen kiinni. Se keltanen osa levenee hiukan sinne ylöspäin, ni voi olla et joutuu hiukka vuoleskelemaan, mut kyl se siihen menee ja ite oon kyllä ollu tyytyväinen ainakin verrattuna aikasemman ratkasun ajettavuuteen.
voin laittaa kuvan jahka kerkeen..
voin laittaa kuvan jahka kerkeen..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa