Tere vaan kaikille! Just osasin tännekin tulla, ja joten kaipaisin!
Golffin nelkku meinaa olla sisältä vähä kylmä. Aattelin ite termostaattia tai jotain toivottavasti yksinkertaista ja helppoo!
[/b][/i]
golffi 4 ei lämpee sisältä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
noita myös itse epäilin, mutta auttakaa vielä sen verran, jotta missä on golfin termari?
Konetyyppi on akl ja kooltansa 1.6sr vm-99!
Onko kannen päässä mihin loppuu ylävesiletku, vai laturin vieress johon tulee alavesiletku?
Lämpösempi keli, nii auto lämpee ja ylävesiletku lämmin ja alavesiletku kylmä!
Pakkanen yli 10astetta nii ei tahdo lämmetä. Pitääkö käyttää maskipeittoa vai auttaako toi termari ja anturijuttu?
Lohkolämppärinä joku "saatanan" 300 wattinen säteilyvastus! ei mistään kotosin jos ei oo koko yötä päällä.
Konetyyppi on akl ja kooltansa 1.6sr vm-99!
Onko kannen päässä mihin loppuu ylävesiletku, vai laturin vieress johon tulee alavesiletku?
Lämpösempi keli, nii auto lämpee ja ylävesiletku lämmin ja alavesiletku kylmä!
Pakkanen yli 10astetta nii ei tahdo lämmetä. Pitääkö käyttää maskipeittoa vai auttaako toi termari ja anturijuttu?
Lohkolämppärinä joku "saatanan" 300 wattinen säteilyvastus! ei mistään kotosin jos ei oo koko yötä päällä.
Jos auto ei lämpiä sisältä niin yleisimmät vaihtoehdot :
- jos moottorikaan ei nosta lämpöjä tarpeeksi korkealle niin termostaatin vaihto yleensä auttaa. Ensihätään syylärin eteen pahvia.
- jos moottori nostaa lämmöt normaaliksi niin sitten on joko lämmityslaitteen kenno tukossa tai itse lämmityslaitteen säätöläpissä vikaa.
- jos moottorikaan ei nosta lämpöjä tarpeeksi korkealle niin termostaatin vaihto yleensä auttaa. Ensihätään syylärin eteen pahvia.
- jos moottori nostaa lämmöt normaaliksi niin sitten on joko lämmityslaitteen kenno tukossa tai itse lämmityslaitteen säätöläpissä vikaa.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”