tuli eilen ostettua tollainen mk4 gti 1.8t golf ja alustan vaihtoa aloinkin jo suunnitelemaan..
joten,tekeekö noilla ns. halpis säädettävillä alustoilla mitään..
esim. jom,fk,ta technix vai siirtyykö suoraan puolta kalliinpaan??
kokemuksia ja kommentteja kiitos..
vw golf mk4 gti alusta
Valvoja: ffp jäsenet
Itse entisessä työssäni tuli touhuttua paljonkin noiden alustojen kanssa. Ja oma toteamukseni oli että mikäli haluaa päästä helpolla kannattaa suosia kiinteitä alustoja, kestävyys oli parempi.
Toki halppisalustoissa on myös kehistystä tapahtunut ja monet kaveri ovat tällähetkellä ainakin tyytyväisiä FK:n ja JOM:n korkeussäädöllistä alustoistaan.
Toki halppisalustoissa on myös kehistystä tapahtunut ja monet kaveri ovat tällähetkellä ainakin tyytyväisiä FK:n ja JOM:n korkeussäädöllistä alustoistaan.
Itellä on kokemusta mk4 gti:n alustoista kw var1:stä ja fk highsportista. Kw oli ekaks, se oli mukava alusta ajaa, mutta sitä ei saanu omaan makuun tarpeeks matalalle. Lisäks kun siittä korkkas molemmat takaiskarit n. 4 vuoden ajon jälkeen, niin vaihdoin sit highsporttii, koska siinä kyllä riittää säätövaraa alaspäin ja se oli halpa. Mut oikeestaa siittä asti ku sain alustan alle, niin oon katunu hetkellistä piheyttäni, koska Fk on omaan makuun ihan liian pintakova. maantieajos menee kyl, mut kaupunkiajo on aika tuskaa. lisäks se on mun mielestä paljon löysempi kuin mitä kw oli.
Eli KW:ta voin suositella kyllä, FK:ta en. Niin ja fk:sta vielä, kaks vuotta ollu alla ja ehkä joku 30 tkm, niin nyt siittä on etuiskari heittäny mehut pihalle. Nyt seuraavaks ajattelin jos tohon ikuisuusprojektiin vaihtas H%R:n monotube-korkeussäädettävän, mikä olis pitäny laittaa jo sillon ku fk:n hankki. Kun siittä en ole kuullut kuin kehuja ja sen pitäs olla suht mukavakin ajella.
Eli KW:ta voin suositella kyllä, FK:ta en. Niin ja fk:sta vielä, kaks vuotta ollu alla ja ehkä joku 30 tkm, niin nyt siittä on etuiskari heittäny mehut pihalle. Nyt seuraavaks ajattelin jos tohon ikuisuusprojektiin vaihtas H%R:n monotube-korkeussäädettävän, mikä olis pitäny laittaa jo sillon ku fk:n hankki. Kun siittä en ole kuullut kuin kehuja ja sen pitäs olla suht mukavakin ajella.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=77 ... ht=#776058
Itsellä on tuo setti ja olen ollut tyytyväinen, hiukan kovempi kuin vakio gti:n alusta mutta ei mikään överi. Saa myös halutessaan todella matalalle.
Tässä jotain testiä:
http://www.v-maxx.com/public/files/redline.pdf
Itsellä on tuo setti ja olen ollut tyytyväinen, hiukan kovempi kuin vakio gti:n alusta mutta ei mikään överi. Saa myös halutessaan todella matalalle.
Tässä jotain testiä:
http://www.v-maxx.com/public/files/redline.pdf
Itseänikin kiinnostaa tämä aihe.
Mielessä olisi joko Eibach Sportsystem (45-50/30) taikka H&R Cup-kit (55/40). En halua kovaa alustaa joten hieman pitää olla tota matkustus mukavuutta .
Onko tietoa tosta Eibachin sarjasta pitääkö vaihtaa se etuvakaaja tuon alustan kanssa? Eibach kyllä suosittelee vaihtoa mutta välttämätön?
H&R:rä taitaa laskea jo niin paljon että vakaajan vaihto pakollinen.
Bilstein powerkit oli kanssa mielessä siinä tosin H&R:rän jouset ja bilsteinin iskarit.
Mitä muuta sarjoja suosittelette?
Kuvia olisi mukava nähdä esim tosta Eibachistä.
Mitä mieltä G&M - merkistä minkälaista laatua coiloverit?
Mielessä olisi joko Eibach Sportsystem (45-50/30) taikka H&R Cup-kit (55/40). En halua kovaa alustaa joten hieman pitää olla tota matkustus mukavuutta .
Onko tietoa tosta Eibachin sarjasta pitääkö vaihtaa se etuvakaaja tuon alustan kanssa? Eibach kyllä suosittelee vaihtoa mutta välttämätön?
H&R:rä taitaa laskea jo niin paljon että vakaajan vaihto pakollinen.
Bilstein powerkit oli kanssa mielessä siinä tosin H&R:rän jouset ja bilsteinin iskarit.
Mitä muuta sarjoja suosittelette?
Kuvia olisi mukava nähdä esim tosta Eibachistä.
Mitä mieltä G&M - merkistä minkälaista laatua coiloverit?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa