Sigun Golffi lopetti lataamisen. Himpun verran laiskasti on käynnistynyt viime aikoina ja tänään syttyi latauksen valo.
Akun jännite 11,65V ja käynnissä 11. Kierroksilla nousee 11,3V. Onko vika siis laturissa, säätimessä vai jossain muussa? Akun navat on tukevasti kiinni.
Golf ei lataa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Kiitos vinkeistä. Hihna tuntui suht tiukalta ja hihnapyöräkin pyörii eikä siitä kuulu vikinää.
Voisihan senkin vaihtaa, kun 250tkm jo mittarissa ja yli puolet on mun ajamia eikä hihnaa ole tänä aikana vielä vaihdettu.
Mitenkäs tuo säädin irtoaa, kun ei ole tuollekaan aikaisemmin tarvinnut tehdä mitään? Repimällä/pyörittämällä/ruuveilla/jotain muuta
Voisihan senkin vaihtaa, kun 250tkm jo mittarissa ja yli puolet on mun ajamia eikä hihnaa ole tänä aikana vielä vaihdettu.
Mitenkäs tuo säädin irtoaa, kun ei ole tuollekaan aikaisemmin tarvinnut tehdä mitään? Repimällä/pyörittämällä/ruuveilla/jotain muuta
"ja jos lataus ei pelaa ni tuskin hinha se viallinen komponentti." Nämä paremman tiedon puutteessa annetut kommentit jättäsin ihan omaan arvoonsa..
Sanokaa mitä sanotte mutta hihnan luistaminen oli mulla vikana kun ei ladannu. Laturia kuormittaessa ei enää hihna pitäny, välillä latasi ja välillä ei. Huomasin hihnan värisevän ku kierroksia lisäsin, hihnan vaiholla lataus palautui normaaliksi.
Tätä ennen kerkesin vaihtaa isoimmat virtakaapelit ja maadoitukset ja sulakelaatikkookin uusata..[/quote]
Sanokaa mitä sanotte mutta hihnan luistaminen oli mulla vikana kun ei ladannu. Laturia kuormittaessa ei enää hihna pitäny, välillä latasi ja välillä ei. Huomasin hihnan värisevän ku kierroksia lisäsin, hihnan vaiholla lataus palautui normaaliksi.
Tätä ennen kerkesin vaihtaa isoimmat virtakaapelit ja maadoitukset ja sulakelaatikkookin uusata..[/quote]
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”