Tervehdys,
kolmoskorinen toimii muuten loistavasti, mutta tyhjäkäynnillä on havaittavissa pientä pätkimistä. Tekniikkana 55kW 1.8-mylly. Ajossa ei huomaa mitään vikaa.
Missäs vika todennäköisesti sijaitsee? Tulpanjohdot silmämääräisesti katseltua ok. Suorasytkällä ovat edelliset autot olleet, ei kokemusta tällaisesta vanhemmasta rotiskosta.
Golf 3 pätkii tyhjäkäynnillä
Valvoja: ffp jäsenet
Itse olen vaihtanut:
Lambdan, tulpanjohdot (puolanjohdonkin) jakajankannen, pyörijän, lämpöanturin, bensapumpun, huohotusventtiilin venttiilikopan päältä (letkut ehjät)
Putsannut ilmamassamittarin, kaasuläpän putsannut, kaasuläpän asentoanturi toimii. Ei vikakoodeja. Sekä koittanut toisella puolalla. Eikä imuvuotoja.
(unohtu varmaan monia osia :D)
Siltikin sama pikku nytkähtely tyhjäkäynnillä vaivaa. Ai niin, osat on alkuperäisiä.
En tiedä onko vakavaa siis, tuskin. ;)
Lambdan, tulpanjohdot (puolanjohdonkin) jakajankannen, pyörijän, lämpöanturin, bensapumpun, huohotusventtiilin venttiilikopan päältä (letkut ehjät)
Putsannut ilmamassamittarin, kaasuläpän putsannut, kaasuläpän asentoanturi toimii. Ei vikakoodeja. Sekä koittanut toisella puolalla. Eikä imuvuotoja.
(unohtu varmaan monia osia :D)
Siltikin sama pikku nytkähtely tyhjäkäynnillä vaivaa. Ai niin, osat on alkuperäisiä.
En tiedä onko vakavaa siis, tuskin. ;)
Itellä kans tyhjäkäynti alkanu pätkiin. Kylmänä toimii niinku junan vessa. Lämpimänä sitten tyhjäkäynti pätkii tasaisesti. Tulpat olen vaihtanu-> ei vaikutusta. Pimeällä hoksasin että virranjakaja säkenöi kiinnikerautaan kipinää. Virranjakaja vaihtoon? Marmorilta osat? Onko helppo vaihtaa? Olen vielä aloittelija autojen kanssa, mutta kyllä työkalut pysyy käessä.
Kyseessä siis 2E moottori.
Kyseessä siis 2E moottori.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”