Onko kokemuksia esim. Motonetin vakkarilla varustetun viiksen vaihdosta New Beetleen (jossa ei ennestään).
Vaatii kaiketi ECUn ohjelmoinnin, mutta pitääkö johdotkin vedellä vai olisivatko oikein valmiina?
Onko kukaan teettänyt ja tuliko kalliiksi - osahan ei maksa pal mittä.
Vakionopeudensäädin jälkikäteen New Beetleen?
Valvoja: ffp jäsenet
Noita jokusen asennellut, osathan on samat kuin Golf IV:ssä.
Beetlessä on hieman enemmän puuhastelua kuin Golfissa. Esim. johdot pitää vetää moottorinohjainlaitteelle asti.
Motonetin viiksessä ei ole myöskään mukana johtosarjoja, vv-autosta tai Slamitistä saa tuon orkkis sarjan, suosittelen sitä niin ei tarvitse näprätä johtojen kanssa. Aktivoimiseen tarvitaan VCDS (Vag-com) tai käynti merkkiliikkeessä.
http://slamit.net/product/4699/vakionop ... -skoda--vw

Beetlessä on hieman enemmän puuhastelua kuin Golfissa. Esim. johdot pitää vetää moottorinohjainlaitteelle asti.
Motonetin viiksessä ei ole myöskään mukana johtosarjoja, vv-autosta tai Slamitistä saa tuon orkkis sarjan, suosittelen sitä niin ei tarvitse näprätä johtojen kanssa. Aktivoimiseen tarvitaan VCDS (Vag-com) tai käynti merkkiliikkeessä.
http://slamit.net/product/4699/vakionop ... -skoda--vw

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa