terve, elikkäs tuossa jetassa on tuollainen hälytin, ja kun auton hain niin komeasti toimikin. No seuraavana päivänä emännän kanssa alettii soitinta ja muita humppa laitteitta laittamaan paikkaan, ja tosiaan kun auton hain siinä ei soitinta ollut. Soitinpaikan takana oli iso liitin, ja sen laitoin soittimeen kiinni mutta soitin ei lähtenyt päälle, no siinä pika diagnoosina huomasin että sen iso-liittimen johdot ja värit eivät menneet kuten pioneerin soittimen vastakappaleessa. noh poikkasin paksun ruskean johdon siitä iso-liittimestä, Ja samantien alkoi hälytin huutamaan ja vilkut vilkkumaan, kiedoin johdot nopeasti yhteen, mutta hälytys ei loppunut ja kaukosäätimen nappien painelu ei auttanut mitenkään. hälytin huusi noin 2min ja lopulta hiipui pikku hiljaa. No siinä sitten ihmettelin kun mitään ääntä ja reagointia ei tapahtunut vaikka nappeja paineli, tutkisin sulakkeet jalkatilasta läpi ja yks 20a sulake oli palanut, sen vaihdoin ja sitten laitoin virrat päälle ja hälytin alkoi huutamaan taas.. Nappia painamalla hälytys menee pois päältä, mutta kun virrat laittaa päälle alkaa huutamaan taas, ja napeista painamalla ei keskuslukituksen kaukolukitus enää toimi, mutta releen naksunta kyllä kuuluu.. olen kaikki mahdolliset sulakkeet koittanut katsoa läpi ja muut poppa konstit, mutta aina kun virrat laittaa päälle alkaa häly huutaan ja keskuslukituksen kaukolukitus ei toimi, ja tosiaan sireenin takana on 3 asentoinen vipstaakeli mitä pystyy ko. hälyttimen mukana tulleella pikku avaimella kääntelemään, asentoina ovat ; on, off ja test. olen nyt jättänyt off asentoon ettei hälytin huuda koko ajan, mutta auto on nyt emännän käytössä ja emäntä sanoi että yhtenä aamuna töihin mennessä oli vilkut alkanu vilkkuu ja naksutus kuulunut sisältä ja hälyttimen ledi vilkkunut vaikka on off tilassa..
Onko mitään arvauksia että mikäs tuossa nyt mahtaa olla ja mikä avuksi? kaiken kukkuraksi kun auto on nyt emännällä käytössä ja itse olen armeijassa joten vapaa aikaakaan ei pahemmin löydy että pääsisi kunnolla tutkimaan : / pari kertaa olen emännälle sanonyt että kävisi jossain liikkeessä näyttämässä tota ja kyselemässä arviota mikä vikana ja mitä maksaa korjaus (helsingissä).. anteeksi tälläinen romaani! Ja tässä kyseisen hälyttimen tiedot; http://www.jynet.fi/verkkokauppa?page=s ... 8&vmcchk=1 Kiitoksia jo etukäteen kaikille kärsivällisille..
Enforcer 750-4 ongelmat kakkis jetassa.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”