audi s4 2.2 t kytkin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

mikuu84
-
Viestit: 3
Liittynyt: 26.8.2010 6:25

audi s4 2.2 t kytkin

ViestiKirjoittaja mikuu84 » 26.8.2010 6:32

moro kaikille! olis semmonen kysymys ko olen laittamassa s4 2.2t -92 ja siinä on tosiraskas kytkin muuten pelaa hyvin ja ei luista. mitähän tuommoseen maksaa kytkimen osat?

GTI 2.0
-
Viestit: 419
Liittynyt: 18.8.2006 22:27

ViestiKirjoittaja GTI 2.0 » 29.8.2010 10:40

siinä on tosiraskas kytkin muuten pelaa hyvin ja ei luista. mitähän tuommoseen maksaa kytkimen osat?


Olisiko punttisalille ja pohje reeniä=)
Aika kallishan tuo on, jos meinaat tehdä järkevästi tuon eli kiinteä vauhtipyörä + racen asetelma + massalevy olisiko n.700e paukku itse laitettuna? <--- Jos haluaa joskus voimaa ottaa ulos?
En ole varma löytyisikö audi S4 vakio hilut, jos kiinnostusta?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 29.8.2010 10:42

eiko naissa laitteissa ole valmiina kiintea vauhtipyora?

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 29.8.2010 12:34

Ei.

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 30.8.2010 1:47

Noissa on erittäon heikko (omasta mielestä ainakin) 2 -massapyörä...
Jos ei luista, eikä "helähdä" sammutettaessa, ole onnellinen; Se on ehjä :-)

mikuu84
-
Viestit: 3
Liittynyt: 26.8.2010 6:25

ViestiKirjoittaja mikuu84 » 30.8.2010 6:16

kytkin siinä ei luista eikä kolise. mitenhän vakio kytkin kestää tehonlisäyksen?

GTI 2.0
-
Viestit: 419
Liittynyt: 18.8.2006 22:27

ViestiKirjoittaja GTI 2.0 » 30.8.2010 11:16

Varmaan lastun verran ihan ok eli n.300Hp/450Nm verran eli mitä vakio turbo tuottaa. Seuraava heikko lenkki veivit n.500Nm sen jälkeen nokat n.500Hp=)

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 30.8.2010 16:03

Eihän AAN/ABY/ADU vauhtikisissa käsittääkseni mitään kesto-ongelmaa ole, ovat vähän rajumpaa tekoa kuin uudemmat kaksimassat. Toki kunnolla kun lisätään vääntöä niin alkaa tottakai antautumaan, mutta kyllä se pikkuvirittelyn kestää (aika harvalla pikkuvirejä enemmän on).

Tarttiskohan kysyjän vähän miettiä tosiaan sitä punttisalia, mulla SRE asetelma eikä eukonkaan mielestä ole liian raskas kytkin ;)

Kalskelta AAN kytkinsarja 280e. SRE asetelma sitten maksaakin jo enempi kuin normaali kytkinpaketti, 365e. Vakiokytkin pitää lastuvirityksen tehot hyvin vielä, 500Nm jälkeen alkoi luistaa hyvin.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 30.8.2010 16:57

Mä taas luulen, et ongelmat katoaa kun lyödään isompaa ahdinta peliin. Ei herää niin alhaalta = vähemmän pahoja vitosen pulsseja matalilla kierroksilla. Ja ylempänä sillä samalla vääntömomentilla tehdäänki jo eritavalla hevosia. :)

Kaksoismassat ne juuri ei tykkää noist matalista jengoista. Jos kytkin pitää, niin ei muutaku lisää hönkyä ylemmäs.

mikuu84
-
Viestit: 3
Liittynyt: 26.8.2010 6:25

ViestiKirjoittaja mikuu84 » 30.8.2010 19:06

se kytkin on oikeasti raskas painaa verrattuna muihin manuaaleihin mitä olen ajanu vai onko se just nuissa audeissa ominaisuus

GTI 2.0
-
Viestit: 419
Liittynyt: 18.8.2006 22:27

ViestiKirjoittaja GTI 2.0 » 30.8.2010 20:16

se kytkin on oikeasti raskas painaa verrattuna muihin manuaaleihin mitä olen ajanu vai onko se just nuissa audeissa ominaisuus


Monen tavallisen henkilöauton teholukema ei ala 220/230Hp numeroilla.
Ja sitten, kun joskus on sitä voimaa ja jäykempi asetelma on eriasia=)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa