Eli ihan alkajaisiksi, on vaihdettu tulpat, pyörijä, jakajan kansi, starttimoottori ja virtalukon pohja.Solenoidi on putsattu&tsekattu. Tyhjäkäyntimoottori toimii (on testattu). Imuilmavuotoa ei pitäisi olla, sekin on kokeiltu.
Silti ensin ei meinannu lähteä käyntiin kunnolla, sai käynnistää useamman ke
rran ennenkuin skulas. Nyt joutuu käynnistää kaasulla ja välistä ei pysy käynnissä ennenkuin on ajanut hetken. Tänä aamuna enää se hetken ajaminenkaan ei enää pelittänyt, vaan heti kun kaasun päästää, sammuu.
MItäs pakoilmavuoto tai toi jäähdytinnesteen lämpötila-anturi? Tietääkseni rakas pikkuautoni on melko mekaaninen kapistus, joten mitään kauheaa anturi-kasaa ei pitäisi koneen sisuksista löytyä..ollaan mietitty onko kyse mahdollisesti myös kahdesta päällekkäisestä ongelmasta, esim. rele-viasta?
tänk juu kaikkien viksumpien vastauksista!
Golf Gti -90 1,8 16V (katiton eli KR) tyhjäkäyntihäiriö..
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 7.6.2005 23:19
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa