Hiukan kysymyksiä heräsi Jetan laittoa koskien.
Aikomukseni on uusia kaikki jarruosta autooni.
tarvitsisin selvennystä näihin kohtiin:
1. Mistä tietää mitkä jarrut autossa: Girling vaiko nyrkkisatula vai mikä se oli?
2. ATE ? FAG ?
3. Motonetin jarruputket taitaa olla suoria, eikä valmiiksi taivutettuja?
4. Mitä tulisi ottaa huomioon putkia vaihdettaessa?
5. Motonetin sivuilla puhutaan rajoitetusta ja rajoittamasta jarruosien yhteydessä?
Autoni on VW Jetta MK1 1983 ja 1.5 litrasella myllyllä
VW Jetta MK 1 jarruosista
Valvoja: ffp jäsenet
1. Satulassa lukee (jossain siellä likakerroksen alla) sen valmistaja.
2. Omissa luki ATE, auto on -82 ja myöskin 1.5 koneella.
3. Suoria ovat, mutta ei ole paha homma taivutella.
4. Tarkasti vain samaan muotoon kuin entinen putki ja liitokset tarpeeksi tiukalle, niin ilmaaminen onnistuu. Kuparitahnaa kannattaa laittaa putkien/letkujen kierteisiin ja ilmausruuviin.
5. Rajoittimella tarkoitetaan luultavasti jarrupaineen säädintä?
2. Omissa luki ATE, auto on -82 ja myöskin 1.5 koneella.
3. Suoria ovat, mutta ei ole paha homma taivutella.
4. Tarkasti vain samaan muotoon kuin entinen putki ja liitokset tarpeeksi tiukalle, niin ilmaaminen onnistuu. Kuparitahnaa kannattaa laittaa putkien/letkujen kierteisiin ja ilmausruuviin.
5. Rajoittimella tarkoitetaan luultavasti jarrupaineen säädintä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa