vw bora

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

boratti
-
Viestit: 17
Liittynyt: 12.7.2010 14:58

vw bora

ViestiKirjoittaja boratti » 12.7.2010 15:02

elikkä auto on vw bora 2.3 V5 -99! auto toimii muuten normaalisti ei nyi tai mitään mutta sammuu yhtäkkiä suunnilleen 10min ku ajanu!vaihoin lämpötilaanturin ei auttanu! clima antaa ku tarkistaa 444 00!? onko jollaki tietoa mitä meinaa?ja muutenki mikä vois olla vialla? kiitoksia jo etukäteen!

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 12.7.2010 21:01

Hieman googlaamalla selviää semmoista että tuo koodi tarkoittaa että kaikki OK... -mutta ilmeisesti sitten vain ilmastoinnissa.
Eikö tuonikäisestä sais luettua Vag-Commilla tai jollain muulla testerillä vikakoodit -joten aloita siitä.

boratti
-
Viestit: 17
Liittynyt: 12.7.2010 14:58

ViestiKirjoittaja boratti » 17.7.2010 12:01

joo saa luettua totta kai vikakoodit! mutta siinäpä se ku ei anna mitää!eli onko kellään ollu vastaavaa vikaa?millä selvinny?apua tarvis!

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 18.7.2010 22:40

Bensapumppu? -ainakaan jotkut Vaggineet ei osaa kertoa sen vioista...

miga
-
Viestit: 56
Liittynyt: 23.3.2010 20:43

ViestiKirjoittaja miga » 19.7.2010 17:26

Voi olla myös kampiakselin asentoanturi, miulla teki ainakin sellasta että ei aina lähteny lämpimänä käyntiin ja loppuajasta alko sammuilemaan.. Jonkinnäkösen vikakoodin pitäis kyllä antaa, vaikkakin itellä anto vasta sitten kun startilla nytkytin autoa parkkiruutuun =) Vois olla bensapumppuki, siitä ei mitään vikakoodeja jää..

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 19.7.2010 21:49

Tuo mun -03 A4 1,8T Audi oireili tuon kampiakselin asentotunnistimen kanssa niin että oli satunnaisia "pitkiä käynnistyksiä" mutta sammumisia ei ja olen jotenkin ymmärtänyt että osais käydä ilmankin sitä kunhan vaan saa ensin käyntiin - nokka-akselin tunnistimen perusteella vikatilassa kummiskin. Lisäksi tuosta oireilusta jäi vikakoodi muistiin. Mutta kyseessä eri koneet ja ikäluokkakin eri joten ei tiedä voiko yleistää....

miga
-
Viestit: 56
Liittynyt: 23.3.2010 20:43

ViestiKirjoittaja miga » 20.7.2010 8:55

Ilman nokka-akselin asentotunnistinta toimii, mutta ei ilman kampiakselin anturia.. tuo anturi voi oireilla monellakin tavalla

Ville-Risto 5 (150hp)
-
Viestit: 128
Liittynyt: 19.5.2006 11:41

Kampiakselin asentotunnistin

ViestiKirjoittaja Ville-Risto 5 (150hp) » 20.7.2010 15:51

Jep omassa verkku 5:sessa kävi näin....Kesksen ajon kolpero otti ja sammu hetken kun odottelin niin lähti uusiksi käymään kävi joitakin minuutteja pysty ajamaan normisti jne...Kunnes jälleen sammui....Vaihdoin kyseisen anturin ja ongelma poistui...

Anturi sijaitsee aikas liki vaihdelaatikkoa ja on yhdellä ruuvilla kiinni. Ainoo V:mäinen mut ei mahdoton homma on irroittaa JA laittaa takaisin anturin johto (sellainen ovaalinmuotoinen liitin imusarjan alapuolella) Itsellä tais mennä 45min maassa röhnöttäen kun homman tein.. Uuden anturin kävin hakemaan ihan marmorilta olisko ollut noin 80 euroa

boratti
-
Viestit: 17
Liittynyt: 12.7.2010 14:58

ViestiKirjoittaja boratti » 27.7.2010 17:53

torstaina se lähtee pörhölle, ilmoittelen mikä oli vikana tänne!

boratti
-
Viestit: 17
Liittynyt: 12.7.2010 14:58

ViestiKirjoittaja boratti » 29.7.2010 19:08

niin vika oli joku käynti anturi!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa