Saksan tuliaisessa nyt pariviikkoo sitten syttynyt pakokaasujärjestelmän häly kojetauluun.
43000 km mittarissa (oikea lukema) , A-katsastuksen (tuontikatsastus) puhtain paperein ja päästötkin mitattu. Piakkoin kuitenkin katsastuksen jälkeen merkkivalo syttynyt.
Auto on muuten uusi tuttavuus, joten ei ole vertailupohjaa käyttäytyykö erilaisesti, mutta ei tunnu olevan oireita. Ei yskimistä, nykimistä, käryjä/hajuja ja tehotkin autoon nähden kohillaan.
Kaveri lainasi piuhaa (parkissa luettu):
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
16556 - Fuel Trim: System too Rich: Bank 1
ko. kahta riviä spammaa tuo vikailmoitus.
Eli mikä on tilanne? Mitkä on riskit tällä hetkellä? Ja vinkkejä täsmälliseen vian syyn rajaamiseen ja poistamsieen.
Golf -99 mk4 2L bensa - pakokaasujärj. merk.valo + vikakoodi
Valvoja: ffp jäsenet
Jos ei kerran lambdavikaa herjaa niin veikkaisin syyksi rikkinäistä huohotinletkua, jarrutehostajan alipaineletkua tai imuilmaputkea josta vetää ilmaa välistä ohi ilmamassamittarin ->menee laihalle ->ecu rikastaa seosta ->menee rikkaalle.
Tai sitten imusarjassa suutinkiskon päässä oleva bensanpaineensäätimen kalvo ei toimi oikein, onko siihen tuleva ohut alipaineletku ehjä?
Tai sitten imusarjassa suutinkiskon päässä oleva bensanpaineensäätimen kalvo ei toimi oikein, onko siihen tuleva ohut alipaineletku ehjä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa